Skip to main content

Ρέθυμνο: Τι απαντούν τα ΚΤΕΛ για τα περί λεκτικής βίας από ελεγκτή σε έγκυο φοιτήτρια

Και οι επιβάτες, και οι εργαζόμενοι στα ΚΤΕΛ, «πέρα από δικαιώματα, έχουν και εκείνοι σειρά υποχρεώσεων»

Στις δημόσιες αναφορές κατά το τελευταίο 24ωρο, για λεκτική βία που φέρεται να ασκήθηκε από ελεγκτή του ΚΤΕΛ Χανίων – Ρεθύμνου σε βάρος 23χρονης εγκύου φοιτήτριας απαντά η εταιρεία.

Όπως σημειώνει, από τα στοιχεία της έρευνας και από καταθέσεις αυτοπτών μαρτύρων, ουδέποτε προέκυψε λεκτική βία σε βάρος της 23χρονης από τον ελεγκτή.

Σύμφωνα με τη διοίκηση των ΚΤΕΛ, από την πρώτη στιγμή ενημερώθηκε από τον ίδιο τον ελεγκτή για το περιστατικό που διαδραματίστηκε χθες, Πέμπτη, μέσα στο αστικό λεωφορείο, και ως όφειλε, έδωσε εντολή για άμεση διερεύνηση των συνθηκών κάτω από τις οποίες συνέβη το περιστατικό.

«Ο ελεγκτής της εταιρίας μας – στο πλαίσιο της άσκησης των καθηκόντων του – προσέγγισε τη νεαρή επιβάτιδα με ευγενικό τρόπο και της ζήτησε να του επιδείξει το φοιτητικό της πάσο, βάσει του οποίου είχε πληρώσει μισό εισιτήριο. Η νεαρή γυναίκα, όπως παραδέχτηκε, δεν το έφερε μαζί της, παρά είχε σχετική φωτογραφία στο κινητό της τηλέφωνο, η οποία όμως σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή, αφού δεν αποδεικνύει τη γνησιότητα του επίσημου εγγράφου που όφειλε να έχει μαζί της», αναφέρει το τοπικό ΚΤΕΛ.

Όπως συμπληρώνει, οι χρήστες των μέσων μαζικής μεταφοράς «πέρα από δικαιώματα, έχουν και εκείνοι σειρά υποχρεώσεων. Μία από αυτές είναι να φέρουν πάντα μαζί τους τα απαραίτητα έγγραφα βάσει των οποίων δικαιούνται έκπτωσης στην τιμή του εισιτηρίου. Μία δεύτερη εξίσου βασική υποχρέωση των επιβατών είναι να έχουν πάντα μαζί τους το εισιτήριό τους όταν επιβιβάζονται στα λεωφορεία και να μην περιμένουν να το προμηθευτούν από τον οδηγό. Μία ακόμα υποχρέωση των επιβατών που δεν έχουν εξασφαλίσει έγκαιρα εισιτήριο είναι να προσέρχονται τουλάχιστον 30 λεπτά νωρίτερα στον σταθμό του ΚΤΕΛ προκειμένου να αγοράσουν το εισιτήριό τους και να εξυπηρετηθούν με μεγαλύτερη άνεση».

Για τους εργαζόμενους της εταιρείας, οι οποίοι «βάλλονται ανελέητα τελευταία, από απειροελάχιστο αριθμό επιβατών, που τη μια επικαλείται λεκτική βία και την άλλη απότομη και αγενή συμπεριφορά», το ΚΤΕΛ ξεκαθαρίζει πως «και εκείνοι, πέρα από υποχρεώσεις (τις οποίες γνωρίζουν καλά), έχουν και δικαιώματα, όπως κάθε εργαζόμενος άλλωστε. Σπεύδουμε να σημειώσουμε ότι σε περιπτώσεις που εργαζόμενοί μας υποπέσουν σε αξιοσημείωτα αδικήματα, ακολουθείται το γράμμα του Νόμου, όπως προβλέπεται από τον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας του ΚΤΕΛ Χανίων – Ρεθύμνου», αναφέρει η διοίκηση των ΚΤΕΛ.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ