Ολοκληρώνονται οι εργασίες των συνεργείων του για την αποκατάσταση των ζημιών στο Δίκτυο Χαμηλής Τάσης του Βόλου, ανακοίνωσε ο ΔΕΔΔΗΕ, καθώς ολοκληρώθηκε η επανηλεκτροδότηση του Δικτύου Μέσης Τάσης της πόλης.
Προκειμένου να διασφαλιστεί ότι θα επανηλεκτροδοτηθούν άμεσα όλα τα νοικοκυριά και επιχειρήσεις, ο ΔΕΔΔΗΕ παρακαλεί όσους καταναλωτές εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν προβλήματα ηλεκτροδότησης να επικοινωνήσουν με τη δωρεάν τηλεφωνική εξυπηρέτηση του Διαχειριστή στο 800 400 4000.
Θεσσαλία: Αμέτρητες οι πληγές από τις πλημμύρες, αργεί η επιστροφή στην καθημερινότητα
Τεράστια δοκιμασία για τους κατοίκους
Η επανάληψη των καταστροφικών πλημμυρών που προκάλεσε η κακοκαιρία Elias δημιούργησε νέα μεγαλύτερα προβλήματα στην ευρύτερη περιοχή του Βόλου ενώ συνεχίζεται η έλλειψη πόσιμου νερού.
Το νερό που κατά διαστήματα φτάνει στις βρύσες των σπιτιών και των επιχειρήσεων δεν είναι πόσιμο σύμφωνα με τις αναλύσεις που έγιναν και που ανακοίνωσε και το υπουργείο Υγείας χθες το βράδυ, επισήμανση που έχει κάνει και ο Δήμος Βόλου εφιστώντας την προσοχή των πολιτών.
Παράλληλα συνεχίζεται με πρόγραμμα η δωρεάν διανομή εμφιαλωμένου νερού στους κατοίκους των προαστίων που επλήγησαν από τις πλημμύρες όπως στην Αγριά,τις Αλυκές,τον Ανω Βόλο, αλλά και σε συνοικίες του Βόλου που σαρώθηκαν από τα νερά και τις λάσπες.
Συνεργεία της ΔΕΥΑ Μείζονος Βόλου, μαζί με τεχνικούς της ΕΥΔΑΠ που συνδράμουν στην αποκατάσταση των ζημιών στο δίκτυο ύδρευσης εργάζονται αδιάκοπα, αλλά σύμφωνα με τον δήμαρχο Αχιλλέα Μπέο, η ομαλότητα για την πλήρη υδροδότηση με καθαρό πόσιμο νερό και των προαστίων θα επέλθει μετά από 10 ημέρες περίπου.
Παράλληλα συνεργεία καθαρισμού επιχειρούν στον καθαρισμό δρόμων και πλατειών από τις φερτές ύλες και τους τόνους λάσπης που έχουν καλύψει ακόμη το κέντρο και την παραλία του Βόλου.