Η γέφυρα είχε σοβαρά προβλήματα στατικότητας εδώ και 15 χρόνια, κάτι που ήταν γνωστό, επιβεβαίωσε ο Ευθύμης Λέκκας, πρόεδρος του ΟΑΣΠ για την γέφυρα που κατέρρευσε το μεσημέρι της Κυριακής στην Πάτρα.
«Η γέφυρα αυτή αντιμετώπιζε προβλήματα εδώ και 15 χρόνια. Υπήρχε διαδικασία κατεδάφισης της γέφυρας και κάπου εκεί στη διαδικασία κατεδάφισης έγινε και το θλιβερό δυστύχημα» ανέφερε, μιλώντας στον Εrtnews ο κ. Λέκκας. Μαζί με το τεχνικό επιμελητήριο γίνεται μια προσπάθεια να ελέγξουμε όλες τις γέφυρες», ανέφερε λέγοντας ότι η συγκεκριμένη γέφυρα στην Περιμετρική Οδό της Πάτρας, στην περιοχή Χάραδρο, ήταν μια ειδική περίπτωση.
Τα έργα αποκατάστασης είχαν ξεκινήσει το 2021 για την επισκευή δύο γεφυρών επί της Περιμετρικής. Οι γέφυρες, μήκους 167 μέτρων και 169 μέτρων αντίστοιχα σε κάθε κλάδο κυκλοφορίας, βρίσκονται στην αρχή της Παράκαμψης των Πατρών.
Στην Ολυμπία Οδό είχε ανατεθεί η επισκευή της γέφυρας
Στις γέφυρες είχαν εντοπιστεί προβλήματα στατικής επάρκειας και άλλες βλάβες και το 2021 ανατέθηκε η επισκευή τους στην Ολυμπία Οδό, αναφέρει το Achaianews.
Η «Ολυμπία Οδός» η παραχωρησιούχος κοινοπραξία του ομώνυμου αυτοκινητοδρόμου είχε αναλάβει την εκτέλεση των εργασιών ανακατασκευής των δύο γεφυρών στην περιμετρική Πατρών. Πρόκειται για έργο που χρηματοδοτήθηκε το 2021 από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με 6,5 εκ. ευρώ.
Τις εργασίες ανέλαβε η Ολυμπία Οδός αν και οι συγκεκριμένες γέφυρες (Κ635) και (Β01) είχαν κατασκευαστεί το 2000 από το ελληνικό δημόσιο. Την ευθύνη για την ανακατασκευή και επισκευή τους έχει η Ολυμπία Οδός σύμφωνα με σύμβαση μεταξύ του ελληνικού δημοσίου και του παραχωρησιούχου.
Κατά την επίσημη ενημέρωση της Πυροσβεστικής και της Αστυνομίας είχε απαγορευτεί η κυκλοφορία κάτω από της γέφυρα από τις 20 Ιουλίου εξαιτίας των εργασιών.