Δεκαπέντε μήνες λειτουργίας συμπλήρωσε ο τετραψήφιος αριθμός 1544 της Περιφέρειας Αττικής για το οδικό δίκτυο.
Σε αυτό το διάστημα αντιμετωπίστηκαν πάνω από 3.000 αιτήματα πολιτών για έκτακτα συμβάντα στους δρόμους της Αττικής. Τα περισσότερα αιτήματα αφορούν στην αντιμετώπιση και τη θεραπεία βλαβών.
Ενδεικτικά, καταγράφηκαν:
- 700 αιτήματα που αφορούν φθορές ή ζημιές στο οδόστρωμα
- 640 αιτήματα που αφορούν φθορές ή ζημιές στην σήμανση
- 60 αιτήματα που αφορούν έκτακτες βλάβες ηλεκτροφωτισμού
- 160 αιτήματα που αφορούν έκτακτες βλάβες σηματοδότησης
- 60 αιτήματα που αφορούν στο πράσινο στις κεντρικές νησίδες
- 290 αιτήματα που αφορούν ζημιές στο οδικό δίκτυο έπειτα από τροχαίο ατύχημα
- 70 αιτήματα που αφορούν ζημιές στο οδικό δίκτυο από βανδαλισμό
- 80 αιτήματα που αφορούν καθαρισμούς φρεατίων απορροής όμβριων υδάτων
- 250 αιτήματα που αφορούν απομάκρυνση αντικειμένων από το οδόστρωμα
- 80 αιτήματα που αφορούν περισυλλογή από το οδόστρωμα και υγειονομική διαχείριση νεκρών ζώων
- 70 αιτήματα που αφορούν απομάκρυνση παράνομης αφισσορύπανσης
- 50 αιτήματα που αφορούν αναπροσαρμογή προγραμμάτων φωτεινής σηματοδότησης
- 40 αιτήματα που αφορούν ενίσχυση της προσβασιμότητας πεζών και ΑμεΑ
- 450 μηνύματα που αφορούν αρμοδιότητα άλλων φορέων, τα οποία διαβιβάζονται στις αρμόδιες υπηρεσίες (Δήμοι, Τροχαία, πάροχοι υπηρεσιών κοινής ωφέλειας).
Μέσω του αριθμού αυτού επιτυγχάνεται η άμεση ενημέρωση των αρμόδιων τεχνικών υπηρεσιών της Περιφέρειας Αττικής κάτι που καθιστά δυνατή την ταχεία αποκατάσταση οποιασδήποτε βλάβης ή την επιτυχή και γρήγορη αντιμετώπιση οποιουδήποτε συμβάντος στο οδικό δίκτυο.
Η Περιφέρεια Αττικής επισημαίνει πως, έχοντας χτίσει έναν αποτελεσματικό και άμεσο μηχανισμό τόσο με τα επτά οχήματα κλειστού τύπου που περιπολούν σε καθημερινή βάση το οδικό δίκτυο, όσο και με το δίκτυο των 250 καμερών μέσω του οποίου επιτηρείται η κυκλοφορία, έχει πλέον τη δυνατότητα σε ελάχιστο χρόνο να επέμβει και να αποκαταστήσει οποιαδήποτε βλάβη στο οδικό δίκτυο.
Πολύ σύντομα θα υπάρχει και ανάλογη εφαρμογή σε iOS και Αndroid, ώστε οι χρήστες του οδικού δικτύου, φωτογραφίζοντας απλά την οποιαδήποτε βλάβη, θα μπορούν μέσω της εφαρμογής να την αποστέλλουν σε πραγματικό χρόνο στην αρμόδια υπηρεσία, ώστε να απλοποιηθεί η διαδικασία και να συντομευτεί ακόμα περισσότερο ο χρόνος απόκρισης.
Σε δήλωσή του, ο περιφερειάρχης Αττικής, Γιώργος Πατούλης, σημειώνει σχετικά: «Με καινοτόμα εργαλεία συνεχίζουμε να μεριμνούμε για την εξυπηρέτηση των πολιτών, έχοντας ως απόλυτη προτεραιότητα την προστασία της ζωής τους.
Καλούμε όλους τους πολίτες της Αττικής να συμμετέχουν ενεργά στο έργο της Περιφέρειας για τη βελτίωση του οδικού δικτύου και να συνεχίσουν να καλούν τον τετραψήφιο τηλεφωνικό αριθμό 1544 για να αναφέρουν οποιοδήποτε πρόβλημα αφορά τους κεντρικούς οδικούς άξονες αρμοδιότητας της Περιφέρειάς μας.
Συνεχίζουμε δυναμικά και καινοτόμα θέλοντας τη συμμετοχή των πολιτών ώστε να φτιάξουμε ένα οδικό δίκτυο που να διασφαλίζει την άνετη και ασφαλή μετακίνηση όλων μας».