Κατά της αύξηση των ταχυτήτων στα τρένα, υπογραμμίζοντας ότι δεν πληρούνται ακόμη οι προδιαγραφές ασφαλείας, τάχθηκε ο πρόεδρος της Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ), Κώστας Γενιδούνιας, στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου παρουσία αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Σωματείων Μηχανοδηγών (ALE), για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.
Ο πρόεδρος της ΠΕΠΕ, σε ότι αφορά το δυστύχημα στα Τέμπη, κατήγγελλε ότι επιχειρείται στοχοποίηση των μηχανοδηγών τονίζοντας ότι, υπάρχει απόκρυψη κρίσιμων συνομιλιών για το δυστύχημα.
Όπως υποστήριξε ο κ. Γενιδούνιας, η δικογραφία δεν περιέχει όλες τις κρίσιμες συνομιλίες. Σχολίασε ακόμη ότι, η Hellenic Train οφείλει να τοποθετηθεί για το πολύνεκρο δυστύχημα και «όχι να κρύβεται πίσω από τα συνδικάτα».
Υπέρ των θέσεων του προέδρου της ΠΕΠΕ τάχθηκαν και ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Σωματείων Μηχανοδηγών (ALE) Juan Jesús García Fraile και ο πρόεδρος του Σωματείου Ιταλών Μηχανοδηγών Pietro Serbassi.
Τέλος, όπως ανακοινώθηκε νέο εξώδικο προς τα αρμόδια υπουργεία, τον ΟΣΕ, την Hellenic Train, αλλά και τον προϊστάμενο της Εισαγγελίας Αθηνών, έστειλε η ΠΕΠΕ, με το οποίο επισημαίνεται η αδιαφορία που συνεχίζουν να επιδεικνύουν οι αρμόδιοι για θέματα ασφαλείας στο σιδηρόδρομο, δυόμισι μήνες μετά το πολύνεκρο ατύχημα στα Τέμπη.
Η ΠΕΠΕ, αναφέρεται στα σοβαρά ζητήματα ασφαλείας που εγκυμονούν κινδύνους και για άλλα δυστυχήματα, επειδή οι αρμόδιοι φορείς δεν λαμβάνουν μέτρα, άμεσα και δραστικά, για την αντιμετώπιση των ελλείψεων που υπάρχουν και κάνουν επικίνδυνη την κυκλοφορία στο σιδηροδρομικό δίκτυο. Σε αυτή την απανταχούσα γίνεται αναφορά για τις εκτός λειτουργίας ισόπεδες διαβάσεις, για το σύστημα ραδιοκάλυψης που σε περιοχές δεν λειτουργεί, για τα κλαδιά στις γραμμές – παγίδες για ατυχήματα.