Με έγγραφο υπόμνημα 80 σελίδων αναμένεται να απολογηθεί σήμερα στον εφέτη ανακριτή ο επιθεωρητής κυκλοφορίας του ΟΣΕ που ήταν υπεύθυνος για τις βάρδιες της νύχτας του τραγικού σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών.
Ο προϊστάμενος του ΟΣΕ αρνείται τις κατηγορίες που του αποδίδονται. Όπως και στην πρώτη του απολογία, αναμένεται να αναλύσει όλα τα γεγονότα όπως έγιναν και να αναφερθεί στο πρόγραμμα που είχε συντάξει για τις βάρδιες των σταθμαρχών στον σταθμό. Αναμένεται επίσης ότι θα επιμείνει πως το βράδυ του δυστυχήματος δεν είχε βάλει στην βάρδια μόνο τον 59χρονο σταθμάρχη, ο οποίος κρατείται, αλλά επιπλέον δύο άτομα, και ότι κανείς δεν τον ενημέρωσε ότι υπήρχε καθυστέρηση στο δρομολόγιο Intercity. Ο ίδιος έχει υποστηρίξει ότι σύμφωνα με το βαρδιολόγιο που είχε συνταχθεί έπρεπε έως τις 23.00 να βρίσκονται και οι δυο απογευματινοί σταθμάρχες σε υπηρεσία.
Επίσης, θεωρείται δεδομένο ότι θα υπογραμμίσει ότι το πρόγραμμα που συνέταξε με τις βάρδιες των σταθμαρχών αποτελεί μία πρόταση που επικυρώνεται από τους ανώτερούς του.
Όσον αφορά την εμπειρία του 59χρονου σταθμάρχη, που αποτελεί σημαντικό σημείο της υπόθεσης, αναμένεται ότι θα υποστηρίξει ότι τον τοποθέτησε δικαίως σε ένα κεντρικό πόστο καθώς είχε όλες τις πιστοποιήσεις για να έχει αυτή τη θέση.
Με την απολογία του επιθεωρητή του ΟΣΕ κλείνει ο κύκλος των απολογιών. Προηγήθηκαν οι απολογίες των δύο σταθμαρχών που φαίνεται να αποχώρησαν νωρίτερα από την βάρδια τους. Πρώτος οδηγήθηκε στον ανακριτή ο συμβασιούχος σταθμάρχης και ακολούθησε ο δεύτερος, μόνιμος. Και οι δύο αφέθηκαν ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους μέχρι τη δίκη. Προφυλακισμένος παραμένει ο 59χρονος νυχτερινός σταθμάρχης.
Την επόμενη εβδομάδα στο κάδρο των ερευνών εκτιμάται ότι θα μπουν νέα πρόσωπα που έχουν να κάνουν με θέσεις ευθύνης σε ό,τι αφορά την ασφάλεια, την διοίκηση, την διαχείριση τόσο της κυκλοφορίας όσο και των επικοινωνιών.