Skip to main content

Γ. Αποστολέρης (πρώην σταθμάρχης): «Με το μπακαλοτέφτερο σβήναν τα κονδύλια. Εγκληματικές οι προσλήψεις σταθμαρχών με μπλοκάκι»

ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΤΖΕΚΑΣ /EUROKINISSI

Εικόνα πλήρους εγκατάλειψης στον σιδηρόδρομο. Τεράστιο το πρόβλημα όχι μόνο στις υποδομές, αλλά και στο πώς προσλαμβάνεται το προσωπικό.

Τις δραματικές ελλείψεις σε προσωπικό και υποδομές στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο περιέγραψε στο Naftemporiki TV ένας άνθρωπος με μεγάλη εμπειρία στον χώρο. Πρόκειται για τον Γιώργο Αποστολέρη, πρώην κεντρικό σταθμάρχη Βόλου, ο οποίος και εξήγησε πώς φτάσαμε στη χειρότερη σιδηροδρομική τραγωδία της χώρας.

«Το λάθος ήταν μοιραίο, γιατί δεν υπήρχαν ασφαλιστικές δικλείδες. Η κυκλοφορία μπήκε στα χέρια ενός ανθρώπου που δεν είχε την εμπειρία για να αποτρέψει την εθνική αυτή τραγωδία» τόνισε ο κ. Αποστολέρης στην εκπομπή Newsroom με τον Μιχάλη Ψύλο.

Ερωτηθείς για τα πρβλήματα, που αντιμετωπίζει ο ελληνικός σιδηρόδρομος σήμερα, σημείωσε πως το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η έλλειψη προσωπικού. «Δεν προσλαμβάνεται προσωπικό. Οι ευθύνες είναι στις εκάστοτε κυβερνήσεις, οι οποίες με το μπακαλοτέφτερο έσβηναν τις προσλήψεις προσωπικού. Το προσωπικό δεν θα έπρεπε να προσλαμβάνεται στα 57 χρόνια, για να αναλάβει ξαφνικά κυκλοφορία ιδιαιτέρως υψηλής πίεσης. Σήμερα προσλαμβάνονται άνθρωποι χωρίς εμπειρία, που με fast track διαδικασία γίνονται σταθμάρχες, χωρίς να γνωρίζουν καν τι θα πει κυκλοφορία» εξήγησε.

Σε παρατήρηση του δημοσιογράφου Κώστα Καλέτσιου ότι την παραμονής της τραγωδίας αναρτήθηκαν από τον ΟΣΕ στη Διαύγεια προσλήψεις 6μηνης διάρκειας 67 σταθμαρχών με μπλοκάκι, σχολίασε:  «Είναι εγκληματική πράξη. Φαντάζεστε αερολιμενάρχες με μπλοκάκι να αναλαμβάνουν εναέρια κυκλοφορία»; Ερωτηθείς δε εάν σε 6 μήνες μπορεί να αποκτήσει την εμπειρία, που απαιτείται για μία τόσο κρίσιμη θέση, σημείωσε: «Όχι σε 6 μήνες. Ούτε σε 6 χρόνια δεν έχει την εμπειρία». Πρόσθεσε δε πως «αν προσέξετε, οι προσλήψεις είναι μέρος του συνδικαλιστικού αποτρόπαιου κινήματος που διοικεί την Ελλάδα. Είναι τραγικό αυτό το οποίο συμβαίνει σήμερα στην Ελλάδα».

Ο κ. Αποστολέρης σημείωσε πως είναι τεράστια τα ελλείμματα και στις υποδομές. «Ζητούσε ο σιδηρόδρομος 100 δισ., έπαιρνε 5 δισ. Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο, όπου και εάν κοιτάξετε, δείχνει εικόνα πλήρους εγκατάλειψης» ανέφερε, προσθέτοντας πως δεν υπάρχει καν τηλεδιοίκηση. Ο σταθμάρχης Λάρισας, είπε, «έκανε ένα λάθος, αλλά αυτό το λάθος θα το σταματούσε η τηλεδιοίκηση, αν υπήρχε».