Skip to main content

«Αποστολή: Προσφορά τεχνικού εξοπλισμού σε σχολεία πυρόπληκτων περιοχών της Εύβοιας

«ΑΠΟΣΤΟΛΗ»

Δώρισε υπολογιστές, εκτυπωτές, μελάνια, λειτουργικά προγράμματα, βιντεοπροβολείς για διαδραστικούς πίνακες, ασύρματα τηλέφωνα, γραφεία και βιβλιοστάσια.

Τεχνικό εξοπλισμό σε πυρόπληκτες περιοχές της Εύβοιας δώρισε, εν όψει και των Χριστουγέννων, ο γενικός διευθυντής του Φιλανθρωπικού Οργανισμού της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών «Αποστολή», Κωνσταντίνος Δήμτσας.

Εντός του πλαισίου της κοινωνικής δράσης της, ιδιαιτέρως σε περιοχές που έχουν δοκιμαστεί από μείζονες φυσικές καταστροφές, η «Αποστολή» δημιούργησε το πρόγραμμα-δράση «Υιοθετώ ένα σχολείο» («Adopt a school»).

Το πρόγραμμα αυτό καταρτίστηκε μετά τις μεγάλες δασικές πυρκαγιές στην Εύβοια το καλοκαίρι του 2021, με σκοπό και να συνδράμει σχολεία πυρόπληκτων περιοχών σε επίπεδο τεχνικού εξοπλισμού, ηλεκτρονικού και άλλου, ώστε αυτά να μπορέσουν να επιστρέψουν σε κανονικότητα και προοπτική για το μέλλον.

H «Αποστολή» προσέφερε σταθερούς και φορητούς υπολογιστές, εκτυπωτές και μελάνια, λειτουργικά προγράμματα, βιντεοπροβολείς για διαδραστικούς πίνακες, ασύρματα τηλέφωνα, γραφεία και βιβλιοστάσια. Αποδέκτες ήταν γυμνάσια και λύκεια τεσσάρων πληγεισών περιοχών, Αγία Άννας, Λίμνης, Ιστιαίας, καθώς και το Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Καμαρίων.

Το πρόγραμμα προέρχεται από δωρεές των αγγλικανών φίλων της «Αποστολής» και συγκεκριμένα από την αγγλικανική ενορία Αθηνών και την αγγλικανική επισκοπή Ευρώπης, οι οποίες αμέσως μετά τις πυρκαγιές στην Εύβοια συνέλεξαν ερανικώς και απέστειλαν οικονομική αρωγή προς την «Αποστολή» με σκοπό να διοχετευθεί στις περιοχές που επλήγησαν ως ένδειξη αδελφικής χριστιανικής αγάπης και συνεργασίας. Η αγγλικανική εκκλησία τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην Ευρώπη υπήρξε από τις πιο αλληλέγγυες προς την «Αποστολή» και την Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών καθ’ όλη τη διάρκεια της πολυετούς οικονομικής, κοινωνικής και προσφυγομεταναστευτικής κρίσης, αποστέλλοντας συχνά ενίσχυση σε διάφορες δράσεις και προγράμματα που υλοποιεί η «Αποστολή».

Μεταφέροντας τις πατρικές ευχές και ευλογίες του ιδρυτή και προέδρου της «Αποστολής», αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος Ιερωνύμου του Β΄, προς το διδακτικό προσωπικό και τους μαθητές των σχολείων, ο κ. Δήμτσας υπογράμμισε τη σημασία να στηριχθούν πρακτικά τα σχολεία των πληγεισών περιοχών: «Είναι σημαντικό να στηριχθεί αποτελεσματικά το πολύτιμο έργο της εκπαιδευτικής κοινότητας, ιδιαιτέρως στις συνθήκες μείζονος καταστροφής που βίωσε η Εύβοια εξ αιτίας των πυρκαγιών του προηγουμένου έτους, και να δοθεί στις πληγείσες περιοχές και στις υποδομές τους η αναγκαία ηθική, ψυχολογική και υλική αρωγή, ώστε να μπορέσουν να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις εκείνες που θα συμβάλλουν στην ταχύτερη ανόρθωσή τους από τις καταστροφικές συνέπειες των πυρκαγιών. Η “Αποστολή”, υπό την επίβλεψη του μακαριωτάτου αρχιεπισκόπου και προκαθημένου μας, τις ευχές του οικείου ποιμενάρχου μητροπολίτου Χαλκίδος κ. Χρυσοστόμου και την πολύτιμη αρωγή των αγγλικανών φίλων και χορηγών, συνεισφέρει από τη δική της πλευρά στη διαδικασία στήριξης και ανόρθωσης της περιοχής, επιλέγοντας να στηρίξει υλικά σχολεία με τον αναγκαίο ηλεκτρονικό και τεχνικό εξοπλισμό, ώστε αυτά να επιτελέσουν ευχερέστερα, αποτελεσματικότερα και σύγχρονα την υψηλή παιδευτική τους αποστολή. Ευχαριστούμε τον σεβάσμιο επίσκοπο Ευρώπης κ. Robert Innes, καθώς και τον αιδεσιμολογιώτατο πρωτοεφημέριο Αθηνών και αγγλικανό αποκρισιάριο π. Leonard Doolan και την ενορία του για την αδελφική αγάπη τους προς την Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών και τον ελληνικό λαό, καθώς και για την πολυετή συνεργασία τους με την “Αποστολή”, την αναγνώριση και την εμπιστοσύνη που επιδεικνύουν προς το έργο της. Ευχαριστούμε επίσης τους διευθυντές των σχολείων για την ευγενή ανταπόκριση και την άψογη συνεργασία τους και ευχόμαστε η σχολική κοινότητα, διδακτικό προσωπικό και μαθητές, να μπορέσουν ταχύτατα να ανακτήσουν την αυτοπεποίθησή τους, χρησιμοποιώντας επωφελώς το υλικό που τους παρέχεται».

Ο κ. Δήμτσας συνομίλησε με τους διευθυντές των σχολείων και έλαβε γνώση των αναγκών και προβλημάτων που προέκυψαν κατά την περίοδο των πυρκαγιών, ενώ παράλληλα  μαθητές του έδειξαν έργα που δημιούργησαν από καμένους κορμούς δέντρων.