Τη διάκριση των Aero Highspeed 1, 2 και 3 ως «Πλοία της χρονιάς» στα ελληνικά ναυτιλιακά βραβεία 2022 της Lloyd’s List, τα οποία επιβραβεύουν τα επιτεύγματα της ελληνικής Ναυτιλίας, ανακοίνωσε «με ιδιαίτερη ικανοποίηση», η Attica Group, μητρική εταιρεία των SuperFast Ferries, Blue Star Ferries και Hellenic Seaways».
Τα μέλη της κριτικής επιτροπής προέρχονται από όλους τους χώρους του κλάδου, εκπροσωπώντας ένα ευρύ φάσμα ειδικοτήτων της ναυτιλίας.
Η ανακοίνωση των νικητών έγινε την Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου σε μία εντυπωσιακή τελετή και το βραβείο παρέλαβε ο CEO του Ομίλου Attica, Σπυρίδων Πασχάλης.
Τα νέα, τελευταίας τεχνολογίας και σύγχρονης αισθητικής πλοία τύπου Catamaran διακρίθηκαν για τον σχεδιασμό τους με καινοτόμα χαρακτηριστικά που αναβαθμίζουν πλήρως τις προσφερόμενες υπηρεσίες, παρέχοντας στους πάνω από 3 εκατομμύρια επιβάτες που διακινούνται ετησίως στις γραμμές του Αργοσαρωνικού, μια νέα και μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία.
Η κατασκευή των τριών Aero έγινε στο ναυπηγείο Brødrene Aa της Νορβηγίας. Το συνολικό κόστος της επένδυσης ανέρχεται σε 21 εκατ. ευρώ και καλύφθηκε με ίδια κεφάλαια και τραπεζικό δανεισμό.
Τα πλοία έχουν μέγιστη ταχύτητα 32,2 κόμβων με πλήρες φορτίο, ολικό μήκος 36 μέτρα, πλάτος 9,7 μέτρα και μεταφορική ικανότητα 150 επιβατών. Η εσωτερική διαρρύθμιση και γενικότερα ο πρωτοποριακός σχεδιασμός τους στοχεύει στο να προσφέρουν στον επιβάτη υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, όπως άνετο ταξίδι ακόμη και σε συνθήκες υψηλού κυματισμού, ευρύχωρους χώρους ενδιαίτησης επιβατών, χώρο για τη μεταφορά ποδηλάτων και υψηλών προδιαγραφών χώρο για μεταφορά κατοικίδιων.
Διακρίθηκαν επίσης για τη συμβολή τους στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της Attica Group και στη σταδιακή μετάβαση σε μια οικονομία χαμηλών εκπομπών άνθρακα, περισσότερο πράσινη και ανταγωνιστική, ενισχύοντας τη βιώσιμη ανάπτυξη μέσω της χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου και των μειωμένων εκπομπών αέριων ρύπων λόγω του ελαφρύτερου υλικού κατασκευής τους, καθώς και της εγκατάστασης φωτοβολταϊκών μονάδων (solar panels), οι οποίες καλύπτουν τις ανάγκες φωτισμού και ηλεκτροδότησης των ξενοδοχειακών υπηρεσιών των πλοίων.
Τα πλοία ξεκίνησαν τα δρομολόγιά τους τη Δευτέρα 8 Αυγούστου στις γραμμές του Αργοσαρωνικού και καλύπτουν τις συνδέσεις του Πειραιά με την Αίγινα, το Αγκίστρι, τον Πόρο, την Ύδρα, τις Σπέτσες, την Ερμιόνη και το Πόρτο Χέλι με έως 17 καθημερινά δρομολόγια, αντικαθιστώντας παλαιότερης τεχνολογίας πλοία του Ομίλου στους συγκεκριμένους προορισμούς και ήδη απολαμβάνουν την προτίμηση του επιβατικού κοινού. Με τη δρομολόγησή τους αυξήθηκε η μεταφορική ικανότητα για τους προορισμούς του Αργοσαρωνικού, δημιουργώντας έτσι τις προϋποθέσεις για την περαιτέρω οικονομική ανάπτυξη των νησιών και των τοπικών κοινωνιών.
Με γνώμονα τις αξίες της ποιότητας, της καινοτομίας, της αξιοπιστίας, της διαφάνειας, της ακεραιότητας και της υπευθυνότητας, η Attica Group από την αρχή της λειτουργίας της έχει επενδύσει άνω των €1,8 δισ. συνολικά για την κατασκευή ολοκαίνουριων πλοίων. Με τα νέα και καινοτόμα Aero Highspeed 1, 2 και 3 διακρίνεται για μία ακόμη φορά για την πρωτοπορία της στην εισαγωγή νέων και καινοτόμων σχεδίων πλοίων, στα οποία ενσωματώνονται οι πλέον σύγχρονες κάθε φορά τεχνολογίες.
H Attica Group δραστηριοποιείται στην επιβατηγό ναυτιλία μέσω των SuperFast Ferries, Blue Star Ferries, Hellenic Seaways και Africa Morocco Link με συνολικά 35 πλοία, που προσφέρουν σύγχρονες, υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Τα πλοία του στόλου της ταξιδεύουν σε 4 χώρες, σε 60 μοναδικούς προορισμούς, προσεγγίζοντας 71 λιμάνια, μεταφέροντας πάνω από 7 εκατ. επιβάτες, 1 εκατ. Ι.Χ. οχήματα και 400.000 φορτηγά αυτοκίνητα ετησίως.