Η επαναπροκήρυξη των δρομολογιακών γραμμών που θα συνδέουν την Κάσο με την Κάρπαθο, με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις με την προηγούμενη προκήρυξη (πλοία Β΄ και Γ΄ Κατηγορίας), αποφασίστηκε ομόφωνα κατά την τελευταία συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΕ), την Παρασκευή.
Πρόκειται για τις γραμμές:
α) Πειραιάς – Θήρα – Ανάφη – Κάσος – Πηγάδια Καρπάθου – Διαφάνι – Χάλκη – Ρόδος και επιστροφή, με μισθούμενο τμήμα Θήρα – Ανάφη – Κάσος – Πηγάδια Καρπάθου – Διαφάνι – Χάλκη – Ρόδος και επιστροφή
β) Πειραιάς – ΘΗΡΑ – Ανάφη – Σητεία – Κάσος – Πηγάδια Καρπάθου – Διαφάνι – Χάλκη – Ρόδος και επιστροφή, με μισθούμενο τμήμα Θήρα – Ανάφη – Σητεία – Κάσος – Πηγάδια Καρπάθου – Διαφάνι – Χάλκη – Ρόδος και επιστροφή.
γ) Πειραιάς – Θήρα – Ηράκλειο – Σητεία – Κάσος – Πηγάδια Καρπάθου – Ρόδος και επιστροφή, με μισθούμενο τμήμα Σητεία – Κάσος – Πηγάδια Καρπάθου – Ρόδος και επιστροφή.
Για όλες αυτές τις γραμμές θα εκτελείται ένα δρομολόγιο ανά εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου μέχρι 31/10/2023.
Σε δήλωσή του, ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννης Πλακιωτάκης, σημείωσε σχετικά: «Πιστοί στη δέσμευσή μας από το περσινό καλοκαίρι για την πραγματική αναβάθμιση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Καρπάθου και της Κάσου, επαναπροκηρύσσουμε άμεσα τις τρεις κύριες δρομολογιακές γραμμές χωρίς καμιά έκπτωση στην ποιότητα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης που υποσχεθήκαμε με πλοία Β΄ Κατηγορίας. Είμαι βέβαιος ότι αυτή τη φορά θα υλοποιηθεί ένα πάγιο και διαχρονικό αίτημα των κατοίκων των δύο ακριτικών μας νησιών για τη σύνδεσή τους με τον Πειραιά κατά τρόπο που δεν υπολείπεται σε σχέση με τις συνδέσεις του υπόλοιπου ακτοπλοϊκού δικτύου των Δωδεκανήσων. Όπως και τα προηγούμενα δύο χρόνια, παρακολουθούμε κάθε σχετική εξέλιξη προκειμένου να ενισχύσουμε περαιτέρω τις συνδέσεις των νησιών με τη Ρόδο και την Κρήτη».