Ο καταναλωτής του μέλλοντος βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής του ομίλου AVRAMAR, ο οποίος μετά τη συνένωση των εταιρειών Νηρεύς, Σελόντα, Ανδρομέδα και της εταιρείας τροφών Περσεύς, θέτει ως βασικό όραμα να εμπνεύσει εκατομμύρια καταναλωτές σε όλο τον κόσμο να γνωρίσουν και να αγαπήσουν τα ψάρια της μεσογειακής ιχθυοκαλλιέργειας. Η στρατηγική στόχευση του ομίλου AVRAMAR, σε συνδυασμό με την παρακαταθήκη των τεσσάρων σχεδόν δεκαετιών της εμπειρίας των εταιρειών που συνενώθηκαν, επιδιώκει, επίσης, να αναδείξει μια νέα εποχή για την ελληνική ιχθυοκαλλιέργεια, θέτοντάς την και πάλι στο τιμόνι των διεθνών εξελίξεων του κλάδου.
Η πρώτη φάση της ενοποίησης του σχήματος AVRAMAR περιλαμβάνει ένα πενταετές πλάνο ανάπτυξης το οποίο, μεταξύ άλλων, προβλέπει υψηλές επενδύσεις με στόχο τη δημιουργία μιας πλήρους καθετοποιημένης και ολοκληρωμένης αλυσίδας αξίας, η οποία ακολουθεί τη λογική «από το γόνο στο πιάτο».
Υπεύθυνες και βιώσιμες πρακτικές καλλιέργειας, πλήρης ιχνηλάτηση προϊόντων, εξοπλισμός υψηλής τεχνολογίας και ασφάλειας και μακροχρόνιες σχέσεις συνεργασίας με τους πελάτες και συνεργάτες της είναι μερικά από τα στοιχεία που συνθέτουν το DNA της παραγωγικής και εξαγωγικής δραστηριότητας της AVRAMAR, ενώ σε ό,τι αφορά στην εμπορική πολιτική κινείται στον άξονα της διάθεσης ποιοτικών προϊόντων υψηλής διατροφικής αξίας, ευθυγραμμισμένη απόλυτα στις απαιτήσεις των πελατών της αλλά και των σύγχρονων καταναλωτών για πιο υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή.
Με συνολικό όγκο παραγωγής άνω των 70.000 τόνων και παρουσία σε περισσότερες από 30 αγορές, η AVRAMAR αποτελεί τον μεγαλύτερο παραγωγό μεσογειακών ψαριών ανώτερης ποιότητας. Συνολικά, σε Ελλάδα και Ισπανία διαθέτει 72 μονάδες ιχθυοκαλλιέργειες, 12 ιχθυογεννητικούς σταθμούς, 3 εργοστάσια τροφών ενώ τροφοδοτεί με προϊόντα 35 χώρες. Οι σημαντικότερες αγορές της Ευρώπης είναι η Ισπανία, η Ιταλία, η Ελλάδα, η Γαλλία και η Γερμανία αλλά η εταιρεία απευθύνεται και σε άλλες χώρες όπως οι ΗΠΑ, ο Καναδάς και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Ο εξωστρεφής χαρακτήρας του Ομίλου προσφέρει την ευελιξία της ανάλυσης και κυρίως της κατανόησης των ιδιαίτερων καταναλωτικών συνηθειών σε κάθε αγορά που έχει παρουσία ή επιδιώκει να εισέλθει. Σε αυτό το πλαίσιο, ήδη έχει τεθεί σε εφαρμογή η στρατηγική επέκτασης της εκτροφής σε νέα είδη, που εμπλουτίζουν περαιτέρω το μεσογειακό μενού, πέραν από τα δύο δημοφιλή είδη: τσιπούρα και λαβράκι, όπως είναι ο κρανιός και το φαγκρί.
Ταυτόχρονα, σε απόλυτη ακολουθία με τις σύγχρονες τάσεις στη καθημερινότητα, εντάσσεται και η προώθηση και κυκλοφορία νέων προϊόντων υψηλής προστιθέμενης αξίας που κάνουν την κατανάλωση ψαριού πιο εύκολη και εύχρηστη, όπως για παράδειγμα ψάρια ολόκληρα ή φιλεταρισμένα χωρίς κόκκαλα, έτοιμα για μαγείρεμα σε μοντέρνες και εύχρηστες συσκευασίες που θα φέρουν τη Μεσόγειο στα τραπέζια των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο.
Η υπεραξία της μεσογειακής καλλιέργειας που αναδεικνύει απόλυτα την έννοια της premium διατροφής, υποστηρίζεται από την AVRAMAR σε όλη την παραγωγική διαδικασία και φτάνει μέχρι και την συσκευασία προστατευτικής ατμόσφαιρας σε ανακυκλώσιμο δισκάκι. Βασικό πλεονέκτημα της συσκευασίας προστατευτικής ατμόσφαιρας είναι ότι διατηρεί κατά τον βέλτιστο τρόπο τη φρεσκάδα, τα θρεπτικά στοιχεία και τη νοστιμιά των ψαριών, ενώ ταυτόχρονα αποφεύγονται οι διαρροές κατά την μεταφορά και την αποθήκευση τους.
Υπάρχει, τέλος, και ένα «μοναδικό συστατικό», που εσωκλείεται στις συσκευασίες αλλά και στην ταυτότητα της AVRAMAR και αφορά στην «θαλασσινή αύρα», η οποία «φθάνει» στο τραπέζι τον καταναλωτών και «ξανασυστήνει» τη μεσογειακή ιχθυοκαλλιέργεια στις αγορές όλου του κόσμου.