«Η Cisco έχει αποκαταστήσει τη λειτουργία της υπηρεσίας Webex που επηρέασε σήμερα για μικρό χρονικό διάστημα έναν περιορισμένο αριθμό χρηστών στην περιοχή EMEAR (Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική και Ρωσία)» ανέφερε η διευθύντρια επικοινωνίας και μάρκετινγκ της Cisco Ελλάδας-Κύπρου-Μάλτας, Έλενα Πρασσάκη.
«Συνεχίζουμε να εξελίσσουμε τα συστήματα και τις διαδικασίες μας για να μετριάσουμε την πιθανότητα παρόμοιων συμβάντων στο μέλλον. Ευχαριστούμε τους χρήστες του Webex για την υπομονή τους κατά την επίλυση αυτού του ζητήματος» δήλωσε η κ. Πρασσάκη.
Υπενθυμίζεται ότι το πρωί της Δευτέρας η πρώτη ημέρα «ηλεκτρονικής» λειτουργίας της υπηρεσίας Webex στα Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας συνοδεύτηκε από προβλήματα, καθώς για αρκετούς μαθητές ήταν αδύνατη η πρόσβαση, έπειτα από την ολοκλήρωση του πρώτου 40λεπτου.
Σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας, όλες οι πλατφόρμες του υπουργείου, συμπεριλαμβανομένου και του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου, λειτούργησαν κανονικά. «Ο πάροχος της πλατφόρμας Webex έχει παράσχει διαβεβαιώσεις ότι εργάζεται για την αποκατάσταση του προβλήματος και έχει δρομολογηθεί η πλήρης επαναλειτουργία του συστήματος. Προφανώς δεν θα ληφθούν υπόψη απουσίες στις περιπτώσεις που παρουσιάστηκε τεχνικό πρόβλημα» ανέφερε σε ανακοίνωσή του το υπουργείο.
Μιλώντας στη δημόσια τηλεόραση, η υφυπουργός Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη, απέδωσε επίσης τα προβλήματα σε τεχνικό ζήτημα της πλατφόρμας Webex (της εταιρείας Cisco) και διευκρίνισε πως δεν προσμετρώνται οι σημερινές απουσίες.