Skip to main content

Χρ. Γιαννούλης « Ναρκισσισμός, ψέματα και Βοναπαρτισμός από τον ΓΓ του υπουργείου Υποδομών

«Χρειάστηκαν περίπου 13 λεπτά τηλεοπτικού μονολόγου για να γελοιοποιηθεί πλήρως η πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών μέσα από την αφήγηση του Γενικού Γραμματέα Γιώργου Καραγιάννη»  αναφέρει σε δήλωσή του ο Βουλευτής Α Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ  και αναπληρωτής τομεάρχης Μεταφορών.Χρ. Γιαννούλης.

Και συνεχίζει:
 

«Αντί της σεμνότητας και της ταπεινότητας, επίλεξε τον Ναρκισσισμό, τα ψέματα και τον Βοναπαρτισμό.
Αυτή η χώρα δεν υπήρχε πριν την πεφωτισμένη ηγεσία των Κυριάκου Μητσοτάκη, Κώστα Καραμανλή και των χρήσιμων κολάκων όπως ο κ. Καραγιάννης;
 
Εγνατία Οδός, Ε65, Γραμμή 4 Μετρό Αθήνας, Μετρό Θεσσαλονίκης, Fly Over,  ΠΑΘΕ – Λιμάνι Θεσσαλονίκης, Β.Ο.Α.Κ , Αστικές Συγκοινωνίες Αθήνας και Θεσσαλονίκης, σχεδιάστηκαν, μελετήθηκαν, Συμβασιοποιήθηκαν, εκτελούνται, ίσως και να έχουν παραδοθεί, αν πάρουμε στα σοβαρά τα όσα ισχυρίστηκε ο κ. Καραγιάννης, τα τελευταία δύο χρόνια. Η αλαζονεία και η έπαρση οδηγούν στην φαιδρότητα. Όπως αυτή που διατυπώθηκε ότι όλη η Ευρώπη μιλά για το θαύμα του Υπουργείου Υποδομών στην Ελλάδα.

Εντάξει, και τα αστεία όταν γίνονται προκλητικά ψεύδη, καταλήγουν σε κακόγουστες φάρσες.

Στην περίοδο της «Ονειροχώρας» που περιέγραψε περιχαρής ο Γ.Γ. Υποδομών και τα 4 έργα που εξήγγειλε από τηλεοράσεως, δεν «φύτρωσαν». Προγήθηκε συστηματική και σκληρή δουλειά της προηγούμενης κυβέρνησης, απλά δεν προλάβαιναν οι υπουργοί και οι Γενικοί γραμματείς των Κυβερνήσεων ΣΥΡΙΖΑ να ξημεροβραδιάζονται στα τηλεοπτικά στούντιο για να διαφημίζουν προθέσεις, υποσχέσεις, ημιτελή και ατελή σχέδια αλλά κυρίως Ψέματα.

Στην Ελλάδα του Σήμερα υπάρχει το σταματημένο Μετρό της Θεσσαλονίκης για ένα γινάτι των κ.κ. Μητσοτάκη – Καραμανλή – Μενδώνη.

Εκεί όπου εκτός του πολιτιστικού εγκλήματος με την απόσπαση των αρχαίων στο σταθμό Βενιζέλου, παίζεται στο τζόκερ, όπως εσχάτως και οι ασφαλιστικές εισφορές των εργαζομένων, το αν θα τελειώσει το 2023 κατά μία εκδοχή ή το 2025 κατά την εκδοχή της κας Μενδώνη. Πάντως οι 12 έτοιμοι σταθμοί του Μετρό Θεσσαλονίκης παραμένουν κλειστοί για εκδικητικούς προς την πόλη λόγους αλλά και για να συνεχίζεται το πλιάτσικο του ΟΑΣΘ και της επικίνδυνης ηγεσίας του όπως αποδείχτηκε με την εξευτελιστική απόσυρση των 50 πολυδιαφημισμένων λεωφορείων της Λειψίας. Ενα «δώρο» με χρήματα των πολιτών, του Δημάρχου Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνου Ζέρβα που μέσω της ισχυρής σχέσης που ανέπτυξε με την Νέα Δημοκρατία και τον Κ. Μητσοτάκη προσπαθεί να καθαρίσει από πάνω του την ιστορική φράση του πρώην Δημάρχου Γιάννη Μπουτάρη (ανθρώπου που αγαπούσε και προσέφερε στην Πόλη) πως πρόκειται για τον χειρότερο αντιδήμαρχο που θα μπορούσα ποτέ να επιλέξω.
 
Τα μεγάλα δημόσια έργα και οι Υποδομές αυτής της χώρας, είναι μία πολύ σοβαρή υπόθεση, εθνικής σημασίας και υπερκομματικής ευθύνης. Απαιτεί δουλειά σοβαρότητα, συνεννόηση και κυρίως διαφάνεια. Απαιτεί μεγαλοψυχία και μεγαθυμία καθώς οι χρόνοι κατασκευής ξεπερνούν τις κυβερνητικές θητείες. Για αυτό και η συνέχεια, θεωρείται και πολιτικός πολιτισμός ταυτόχρονα.

Αν χρειαστεί και αντέχει ο κ. Καραμανλής, μπορούμε να επανέλθουμε για τα 4 (τηλεοπτικά) έργα του Γενικού Γραμματέα Υποδομών αλλά και για μία εφ όλης της ύλης ανασκόπηση, ειλικρινή και αληθή ως προς το τι έγινε τα προηγούμενα χρόνια, τι γίνεται και τι δεν γίνεται τα τελευταία δύο χρόνια αλλά κυρίως τι θα πρέπει να σχεδιαστεί και να υλοποιηθεί για το μέλλον κα τις επόμενες γενιές όλων των Ελλήνων»