Skip to main content

«Τινάζουμε το πολιτικό σύστημα στον αέρα»: Το μήνυμα των Ελλήνων ψηφοφόρων τα τελευταία 12 χρόνια

REUTERS/Louiza Vradi

Ο Θοδωρής Γεωργακόπουλος, Διευθυντής Περιεχομένου διαΝΕΟσις μιλάει στο Naftemporiki TV .

Το μήνυμα των Ελλήνων ψηφοφόρων από τις κάλπες των τελευταίων χρόνων συνοψίζεται στη φράση «Τινάζουμε το πολιτικό σύστημα στον αέρα», σύμφωνα με τον Διευθυντή Περιεχομένου της διαΝΕΟσις, Θοδωρή Γεωργακόπουλο.

Μιλώντας στο Naftemporiki TV, ο κ. Γεωργακόπουλος εξηγεί πως το σημαντικότερο συμπέρασμα των εκλογών είναι η ήττα της αξιωματικής αντιπολίτευσης και το θετικό τους μήνυμα είναι οι ενδείξεις ωρίμανσης των ψηφοφόρων.

Ειδικότερα, το σημαντικότερο συμπέρασμα των εκλογών, κατά τον ίδιο, είναι το 20% της αξιωματικής αντιπολίτευσης. «Υπάρχει έλλειψη εργαλείων για να διαβάζουν οι αναλυτές τις μεγάλες τάσεις της κοινωνίας, ξέραμε τους περιορισμούς των δημοσκοπήσεων αλλά το αποτέλεσμα αποτυπώνει βαθύτερες τάσεις στην ελληνική κοινωνία που θα έπρεπε να τις είχαμε πιάσει», είπε χαρακτηριστικά.

«Η ελληνική κοινωνία είναι παραδοσιακά συντηρητική. Το ξέραμε, το ξέρουμε. Ωστόσο,για να δώσουμε μια πιο θετική χροιά στο εκλογικό αποτέλεσμα, μπορεί το συμπέρασμα να έχει να κάνει με μια ωρίμανση», συνέχισε.

Εξηγώντας πώς αντιλαμβάνεται την ωρίμανση που εντοπίζει, ανέφερε ότι τα τελευταία δώδεκα χρόνια, στις αλλεπάλληλες εκλογικές διαδικασίες, οι Έλληνες πολίτες κάθε φορά επιφυλάσσουν μια έκπληξη.

«Από το να πάνε τα μεγάλα κόμματα κάτω από το 20% και να πάνε το ΠΑΣΟΚ στο 4,5% μέχρι να αναδείξουν ακραίες ριζοσπαστικές πολιτικές δυνάμεις και να τις φέρουν στο Κοινοβούλιο. Όλες αυτές οι κινήσεις τινάζουν το πολτικό σύστημα στον αέρα, αυτό είναι το μήνυμα των Ελλήνων ψηφοφόρων τα τελευταία δώδεκα χρόνια. Και το τινάζουμε επειδή δεν μας ικανοποιεί, βρείτε κάτι άλλο για να μας δώσετε να επιλέξουμε. Οι επιλογές που υπάρχουν δεν είναι καλές, κάντε το διαφορετικά», είπε.

«Αυτή τη φορά δεν είναι ικανοποιημένοι οι πολίτες από την αντιπολίτευση, από την ποιότητα της αντιπολίτευσης, και αυτό δεν είναι ένα μήνυμα που πέρασε μόνο από τις εκλογές.Τα τελευταία τέσσερα χρόνια, κατά την διάρκεια της διακυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας, ποτέ δεν έπεσε σε δημοσκοπήσεις ή σε έρευνες», συμπλήρωσε, αναφέροντας ότι κάποια στιγμή το μήνυμα έγινε χαστούκι.