Το 7ο Δημοτικό Σχολείο Αγίων Αναργύρων, το οποίο έχει εξοπλιστεί με τους νέους διαδραστικούς πίνακες διδασκαλίας, επισκέφθηκε το πρωί ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Ο πρωθυπουργός πέρασε από τις σχολικές αίθουσες και συνομίλησε με τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς, ενώ παρακολούθησε το διαδραστικό σύστημα μάθησης στην πέμπτη τάξη του σχολείου, δηλώνοντας εντυπωσιασμένος από τον νέο τρόπο διδασκαλίας.
Συνολικά θα εγκατασταθούν περισσότεροι από 36.000 διαδραστικοί πίνακες σε όλα τα τμήματα Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού, Γυμνασίων και Λυκείων. Το έργο των διαδραστικών πινάκων χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και έχει προϋπολογισμό 150.000.000 ευρώ. Οι εκπαιδευτικοί θα υποστηριχθούν μέσω νέου ψηφιακού και διαδραστικού εκπαιδευτικού περιεχομένου για τους διαδραστικούς πίνακες, προγράμματος στοχευμένης επιμόρφωσής τους για την αξιοποίηση των διαδραστικών συστημάτων μάθησης στην εκπαιδευτική διαδικασία και από Μηχανισμό υποστήριξης με εξειδικευμένο «helpdesk».
Η δασκάλα του τμήματος Ε1, Ευαγγελία Ζαρζαρή με τις μαθήτριες και τους μαθητές παρουσίασαν τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στα μαθήματα της Ιστορίας, των Μαθηματικών και της Φυσικής, μέσω τρισδιάστατων απεικονίσεων, διαδράσεων, ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής και πολλών άλλων λειτουργιών και εργαλείων που προσφέρει ο πίνακας.
Σε συνομιλία που είχε με τους εκπαιδευτικούς ο κ. Μητσοτάκης ανέφερε: «Μία από τις κεντρικές μας προτεραιότητες είναι να σας δώσουμε παραπάνω ευελιξία να διαμορφώνετε εσείς στον τρόπο με τον οποίο θέλετε να διδάξετε τα παιδιά, χρησιμοποιώντας τα εργαλεία που σας δίνουμε». Όπως είπε, «η μεγάλη ευκαιρία που προσφέρεται είναι ακριβώς να ανακαλύψετε όλες τις δυνατότητες αυτού του καινούριου εργαλείου».
«Όταν βρίσκουμε ενδιαφέρουσες προτάσεις θα πρέπει στη συνέχεια να μπορούμε αυτές με τη σειρά μας να τις επεκτείνουμε και σε άλλα σχολεία. Είμαι ενθουσιασμένος, πρέπει να σας πω, από αυτό το οποίο βλέπω» πρόσθεσε ο πρωθυπουργός.
Από την πλευρά της η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, δήλωσε πως «σήμερα είναι μια πολύ μεγάλη ημέρα γιατί βλέπουμε στην πράξη το νέο ψηφιακό σχολείο».