Skip to main content

άκυρο

Από την έντυπη έκδοση

Της Βάσως Βεγίρη
[email protected]

Στη γραμμή εκκίνησης περνά το πολυπόθητο έργο της επέκτασης του 6ου προβλήτα στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, μετά τη χθεσινή υπογραφή σύμβασης μεταξύ της ΟΛΘ Α.Ε. και της Κοινοπραξίας «Hill International N.V. – Ρόγκαν και Συνεργάτες Α.Ε.», με αντικείμενο την «Επικαιροποίηση Μελέτης και Διαχείριση Έργου (Project Management) της Επέκτασης της Λιμενικής Υποδομής του 6ου Προβλήτα».

Σύμφωνα με τη σύμβαση που υπογράφηκε χθες, η διάρκεια του έργου είναι 46 μήνες και η εν λόγω Κοινοπραξία θα παρέχει, υπό την εποπτεία και τελική έγκριση της ΟΛΘ Α.Ε., τις ακόλουθες υπηρεσίες:

α) Προετοιμασία και εκπόνηση του Σχεδίου Οριστικής Μελέτης για την «Επέκταση της Λιμενικής Υποδομής του 6ου Προβλήτα», συμπεριλαμβανομένων των τευχών δημοπράτησης για την ανάθεση της κατασκευής του έργου. 
β) Διαχείριση Έργου (Project Management) και επίβλεψη της κατασκευής του παραπάνω έργου.

Διαγωνισμός
Όπως επισήμανε στη «Ν» ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ Α.Ε., που υπέγραψε τη σύμβαση για λογαριασμό της ΟΛΘ Α.Ε.,  Σωτήρης Θεοφάνης, με αφορμή την εξέλιξη αυτή πρόκειται για ένα πολύ βασικό βήμα, καθώς η εν λόγω Κοινοπραξία θα αναλάβει το Project Management του έργου και εξέφρασε την εκτίμηση ότι ο διαγωνισμός για την κατασκευή του έργου θα προκηρυχθεί μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους και ότι εντός του πρώτου τριμήνου του 2020 θα υπάρχει ο εργολάβος.

Επενδύσεις
Η επέκταση του 6ου προβλήτα αποτελεί μέρος -και μάλιστα το σημαντικότερο και μεγαλύτερο έργο- των Υποχρεωτικών Επενδύσεων, συνολικού ύψους 180 εκατ. ευρώ, που έχει αναλάβει η ΟΛΘ Α.Ε. και περιλαμβάνει την κατασκευή:

•  Νέου πρόσθετου κρηπιδώματος μήκους 460 μέτρων με ωφέλιμο βάθος -17,6μ. τουλάχιστον.
• Πρόσθετης χερσαίας ζώνης, πλάτους τουλάχιστον 300 μέτρων, κατά μήκος του παραπάνω νέου κρηπιδώματος.
• Όλων των συμπληρωματικών έργων υποδομής που είναι αναγκαία για τη διασφάλιση της πλήρους λειτουργικότητας του νέου κρηπιδώματος και της αντίστοιχης χερσαίας ζώνης. 

«Η ΟΛΘ Α.Ε. προχωρά με γρήγορους ρυθμούς στην υλοποίηση του Προγράμματος Υποχρεωτικών Επενδύσεων, με έργο αιχμής την επέκταση του 6ου Προβλήτα. Στόχος μας είναι η έναρξη της κατασκευής του έργου το συντομότερο δυνατό προκειμένου το λιμάνι της Θεσσαλονίκης να διαθέτει τις απαραίτητες υποδομές, ώστε να εξελιχθεί σε μεταφορικό κόμβο διεθνούς εμβέλειας για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη και τη Βαλκανική, συμβάλλοντας καθοριστικά στην ανάπτυξη της οικονομίας της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής. Παράλληλα, υλοποιείται το πρόγραμμα αναβάθμισης του εξοπλισμού της εταιρείας, καθώς η βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και του επιπέδου εξυπηρέτησης αποτελεί στρατηγικό στόχο για την ΟΛΘ Α.Ε.», τόνισε ο κ. Θεοφάνης σε δηλώσεις του για την υπογραφή της σύμβασης.

Διασυνοριακές συνέργειες
Με τη σειρά του, ο αντιπρόεδρος της Hill και διευθύνων σύμβουλος Νότιας Ευρώπης, Μανώλης Σιγάλας, δήλωσε: «Η αναβάθμιση των υποδομών του λιμανιού της Θεσσαλονίκης είναι μία άμεση επένδυση ιδιαίτερης σπουδαιότητας για την πόλη της Θεσσαλονίκης, που συγχρόνως προωθεί τις διασυνοριακές συνέργειες στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, ενισχύοντας ουσιαστικά την προοπτική ανάπτυξης στην ευρύτερη περιοχή. Αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για όλους εμάς στην Hill International η συμμετοχή μας σε ένα έργο τέτοιας δυναμικής και μαζί με τα υπόλοιπα μέλη της κοινοπραξίας είμαστε έτοιμοι να εργαστούμε σκληρά, σε συνεργασία με τα στελέχη της ΟΛΘ Α.Ε. και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, για την επιτυχή υλοποίηση του έργου».