Από την έντυπη έκδοση
Του Λάμπρου Καραγεώργου
[email protected]
Νέες παραγγελίες σε δεξαμενόπλοια τοποθετούν παραδοσιακοί Έλληνες εφοπλιστές, καθώς οι τιμές ναυπήγησης, ειδικά για τα Very Large Crude carriers (VLCC), βρίσκονται στα χαμηλά των 13 τελευταίων ετών.
Υπολογίζεται ότι από την αρχή του έτους έχουν τοποθετηθεί σε παραγγελίες περίπου 20 VLCC ελληνικών συμφερόντων, μεταξύ των οποίων, σύμφωνα με τον ναυλομεσιτικό οίκο Intermodal, τρία από τη Maran Tankers του ομίλου Αγγελικούση, τέσσερα των 300.000 dwt από την TMS Tankers του Γιώργου Οικονόμου, τέσσερα ακόμη (δύο συν δύο οψιόν) από την Enesel, κ.α.
Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»