Από την έντυπη έκδοση
Πέντε εισηγμένες στο αμερικανικό χρηματιστήριο ναυτιλιακές εταιρείες, μεταξύ των οποίων τρεις που συνδέονται και με ελληνικά συμφέροντα, είδαν την αξία του στόλου τους να αυξάνεται από τον Μάρτιο του 2018 μέχρι τα τέλη Μαρτίου του 2019, παρά τις αντιξοότητες που αντιμετώπισε ο κλάδος και στις κεφαλαιαγορές.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τη Vesselsvalue.com, η Star Bulk Carriers, η GasLog Ltd, η Euronav, η Transocean Inc και η Costamare είδαν την αξία του στόλου τους να αυξάνεται συνολικά κατά 5 δισ. δολ. Για την Transocean η εξαγορά της Ocean Rig από τον Έλληνα εφοπλιστή Γιώργου Οικονόμου, μία συμφωνία αξίας 2,7 δισ. δολ., πρόσθεσε σημαντική αξία στον στόλο της, η οποία έφτασε τα 7,47 δισ. δολ. από 5,85 δισ. δολ. έναν χρόνο πριν.
Η Euronav, από την πλευρά της, εξαγόρασε πέρυσι την Gener8 και αύξησε την αξία του στόλου της στα 3,35 δισ. δολ από 1,93 δισ. δολ. έναν χρόνο πριν. Η Star Bulk Carriers της Oaktree και του Πέτρου Παππά προχώρησε τον προηγούμενο χρόνο σε σημαντικές εξαγορές τουλάχιστον 36 πλοίων second hand, αυξάνοντας έτσι την αξία του στόλου της στο 1,91 δισ. δολ. από 1,28 δισ. δολ. έναν χρόνο πριν.
H Costamare της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου, από την πλευρά της, πρόσθεσε επτά πλοία στη διάρκεια των τελευταίων δώδεκα μηνών και έφτασε τα 78 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, με αποτέλεσμα να αυξηθεί και η αξία του στόλου της στα 2,59 δισ. δολ. από 2,07 δισ. δολ. έναν χρόνο πριν.
Επίσης η προσθήκη νέων πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου ήταν και η αιτία ανόδου της αξίας του στόλου της GasLog του Πήτερ Λιβανού από τα 2,71 δισ. δολ. στα 3,20 δισ. δολ.