Skip to main content

Στην Star Bulk του Πέτρου Παππά επενδύει ο John Fredriksen

Αγόρασε το 10% των μετοχών έναντι 197 εκατ. δολαρίων

Tην Star Bulk του Πέτρου Παππά, επέλεξε ο tycoon νορβηγός εφοπλιστής John Fredriksen, για την επόμενη επενδυτική του κίνηση στο ξηρό χύδην φορτίο.

Ο κ. Fredrisken δεν πρόλαβε να πουλήσει την συμμετοχή του στην Golden Ocean, και έδωσε ψήφο εμπιστοσύνης στην μεγαλύτερη εισηγμένη στις αγορές των ΗΠΑ, ναυτιλιακή εταιρεία με bulk carriers.

Ο κ. Παππάς εδώ και περισσότερα από 10 χρόνια, έχει προχωρήσει σε σειρά επενδύσεων σε σύγχρονα πλοία, ενώ παράλληλα έχει κλείσει και μεγάλα deal με απορρόφηση εταιρειών μέσω ανταλλαγής μετοχών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η απορρόφηση τη Eagle Bulk Shipping, που αποτέλεσε ένα από τα μεγαλύτερα, σε διεθνές επίπεδο, deal στη ναυτιλία κατά την περσινή χρονιά.

H εταιρεία υπό την ηγεσία του κ. Παππά, εκτός από τις μεγάλες συμφωνίες, έχει διακριθεί έντονα και στον τομέα του ESG αλλά και γενικότερα στις περιβαλλοντικές επιλογές, αφού μεταξύ άλλων συμμετέχει και σε ένα Project δημιουργίας ενός θαλάσσιου διαδρόμου για Bulk carriers που θα κινούνται με αμμωνία στον πράσινο διάδρομο Δυτικής Αυστραλίας-Ανατολικής Ασίας.

Η επένδυση

Ο Νορβηγός μεγιστάνας αποκάλυψε ότι αγόρασε το 10% των μετοχών της εισηγμένης στο αμερικανικό χρηματιστήριο εταιρείας ξηρού χύδην φορτίου Star Bulk Carriers. Ειδικότερα εταιρεία που συνδέεται με τον νορβηγό εφοπλιστή, η η Famatown Finance Ltd, αγόρασε 11,8 εκατ. μετοχές της Star Bulk, που ισοδυναμούν με το 10,07% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας,

Είχε προηγηθεί η έξοδος από την Golden Ocean αφού η Hemen Holdings συμφερόντων επίσης του κ. Fredriksen πούλησε το σύνολο της συμμετοχής της σε ποσοστό 40,8% στην CMB.Tech της οικογένειας Saverys έναντι 1,2 δισ. δολαρίων

Ο Fredriksen έβαλε γρήγορα κάποια από αυτά τα χρήματα στο παιχνίδι με την επένδυση της Star Bulk, η οποία φτάνει περί τα 197 εκατ. δολάρια

Η Star Bulk είναι η μεγαλύτερη εισηγμένη στην Αμερική ναυτιλιακή εταιρεία με έναν στόλο 155 πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου. Ένας στόλος που αναπτύχθηκε σταδιακά μέσω εννέα ξεχωριστών συμφωνιών για συγχωνεύσεις αλλά και ναυπηγήσεις.