Την επέκταση συμβολαίων χρονοναύλωσης για δύο πλοία της ανακοίνωσε η εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης ναυτιλιακή Diana Shipping, συμφερόντων Σεμιράμιδος Παληού.
Οι συμφωνίες αναμένεται να αποφέρουν 7,52 εκατ. δολάρια ακαθάριστων εσόδων για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο της χρονοναύλωσης.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία προχώρησε στην επέκταση της σύμβασης με τη Solebay Shipping Cape Company Limited, με έδρα το Χονγκ Κονγκ, για το πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, τύπου capesize, Semirio.
Ο ακαθάριστος ναύλος της επέκτασης της χρονοναύλωσης είναι 16.650 δολάρια ανά ημέρα για περίοδο τουλάχιστον έως τις 15 Φεβρουαρίου 2026, έως το μέγιστο στις 15 Απριλίου 2026.
Σε κάθε περίπτωση, από το ποσό αυτό αφαιρείται προμήθεια 5% που καταβάλλεται σε τρίτους. Το Semirio έχει χωρητικότητα 174.261 dwt και κατασκευάστηκε το 2007.
Ταυτόχρονα, η Diana Shipping ανακοίνωσε ότι -μέσω μιας ξεχωριστής θυγατρικής που ανήκει εξ ολοκλήρου στην εισηγμένηεπέκτεινε τη σύμβαση χρονοναύλωσης με τη Western Bulk Carriers AS για το ultramax DSI Aquila για μία περίοδο 5 με 7 μηνών.
Ο ακαθάριστος ναύλος είναι 12.250 δολάρια ανά ημέρα (μείον την προμήθεια 5% που καταβάλλεται σε τρίτους), ενώ η νέα περίοδος ναύλωσης αναμένεται να ξεκινήσει στις 23 Ιανουαρίου 2025.
Σημειώνεται πως το DSI Aquila έχει χωρητικότητα 60,309 dwt και κατασκευάστηκε το 2007.
Ο στόλος της Diana Shipping αποτελείται από 38 πλοία χύδην ξηρού φορτίου, εκ των οποίων τέσσερα newcastlemaxes, οκτώ capesizes, πέντε postpanamaxes, έξι kamsarmaxes, έξι panamaxes και εννέα ultramaxes.
Παράλληλα, η εταιρεία αναμένει να παραλάβει δύο νεότευκτα kamsarmaxes διπλού καυσίμου μεθανόλης, έως το δεύτερο εξάμηνο του 2027 και το πρώτο εξάμηνο του 2028 αντίστοιχα.