Skip to main content

Στα Capesize «ποντάρει» η DryDel

Παρήγγειλε δύο νέα πλοία, που αναμένεται να παραδοθούν το 2028

Στον τομέα των φορτηγών πλοίων τύπου Capesize εισέρχεται η ναυτιλιακή DryDel Shipping, συμφερόντων του Κώστα Δελαπόρτα, καθώς ανακοίνωσε ότι υπέβαλε παραγγελία για τη ναυπήγηση δύο αδελφών πλοίων χωρητικότητας 182.000 dwt από τη Namura Shipbuilding στην Ιαπωνία.

Τα νέα Capesize αναμένεται να παραδοθούν εντός του 2028, με τη DryDel να επισημαίνει ότι η επέκταση αυτή της παρέχει τα ακόλουθα πλεονεκτήματα: Capes με κορυφαίες επιδόσεις, εξοπλισμένα με σύστημα scrubber. Εκμετάλλευση του ιστορικά χαμηλού βιβλίου παραγγελιών για Cape και διαφοροποίηση σε έναν τομέα ξηρού φορτίου μεγαλύτερου μεγέθους.

Όπως τόνισε ο επικεφαλής της DryDel, «η επιτυχής υλοποίηση αυτού του έργου ως κοινοπραξία με τους αξιόπιστους ιάπωνες εταίρους μας αναδεικνύει τη μακροχρόνια σχέση και την αμοιβαία υποστήριξή μας. Τα δύο Capes θα διαχειρίζεται πλήρως, τόσο εμπορικά όσο και τεχνικά, η DryDel».

«Αυτό το ορόσημο ακολουθεί την επιτυχή παράδοση 4 πλοίων x 40K dwt από τη Namura το 2024. Κοιτάζοντας μπροστά, είμαστε ενθουσιασμένοι για το πρόγραμμα ναυπήγησης 10 πλοίων ξηρού χύδην φορτίου που θα παραδοθούν τα επόμενα τέσσερα χρόνια», πρόσθεσε.

Πρόσφατα, σε συνέντευξή του στη «Ν», ο κ. Δελαπόρτας είχε αναφέρει ότι το «διαβατήριο» για να πλοηγηθεί μία ναυτιλιακή εταιρεία στο σημερινό πληθωριστικό περιβάλλον με τις αξίες των assets στα ύψη είναι μία ισορροπημένη επενδυτική στρατηγική ανάμεσα σε νεότευκτα και μεταχειρισμένα σε συνδυασμό με τη χρηματοδοτική ευελιξία.

Παράλληλα, είχε υπογραμμίσει ότι η DryDel βρίσκεται σε μία δυναμική περίοδο επέκτασης του στόλου των bulk carriers που διαθέτει, επιλέγοντας μοντέρνο τονάζ με συμβατικά καύσιμα, αλλά τεχνολογίες φιλικές προς το περιβάλλον που προσφέρουν βέλτιστη ενεργειακή απόδοση.

Όπως είπε, «η στρατηγική μας έχει επικεντρωθεί στα νεότευκτα πλοία, κυρίως γιατί προσφέρουν μεγαλύτερη αξιοπιστία και χαμηλότερο κόστος συντήρησης και λειτουργίας σε σύγκριση με τα παλαιότερα πλοία».