Η Celestyal Cruises ανακοίνωσε μια απλοποιημένη προσφορά με τη μορφή ενός μοναδικού ναύλου, με τίτλο «Celestyal One», αντικαθιστώντας τα τρέχοντα πακέτα «Experience» και «Experience Plus».
Το «Celestyal One» θα περιλαμβάνει τον ναύλο της κρουαζιέρας, δωρεάν βασικό WiFi για όλους τους επιβάτες, υπηρεσία self service για καφέ φίλτρου, τσάι, νερό και χυμούς σε καθορισμένο σημείο του πλοίου καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας (6 π.μ. – 10 μ.μ.), απεριόριστα δωρεάν αναψυκτικά στα κυρίως εστιατόρια κατά τη διάρκεια των γευμάτων, καθώς και λιμενικά τέλη, φόρους και φιλοδωρήματα για το πλήρωμα.
Η εταιρεία απλοποιεί επίσης την προσφορά ποτών με την κατάργηση όλων των πακέτων για ποτά. Αυτά θα αντικατασταθούν από ένα προπληρωμένο ψηφιακό πορτοφόλι φαγητού και ποτών, το «CelestyalPay», που θα χρησιμοποιείται εν πλω για την αγορά τροφίμων και ποτών που δεν διατίθενται δωρεάν. Οι επιβάτες μπορούν είτε να χρεώνουν τον λογαριασμό τους καθώς ταξιδεύουν είτε να προπληρώσουν το «CelestyalPay», πριν από τον απόπλου, για να λάβουν bonus πίστωση από την εταιρεία.
Οι ανακοινώσεις συνοδεύονται από την προσθήκη περισσότερων δωρεάν επιλογών εδεσμάτων εντός του πλοίου. Οι αλλαγές θα τεθούν σε εφαρμογή για όλες τις κρατήσεις από τις 11 Δεκεμβρίου 2024 για κρουαζιέρες που αναχωρούν από τις 21 Μαρτίου 2025.
Ο Lee Haslett, γενικός εμπορικός διευθυντής της Celestyal, δήλωσε: «Είμαστε αφοσιωμένοι στην υψηλή αξία – την αξία του χρόνου, των χρημάτων ή της εμπειρίας. Είμαστε, λοιπόν, ενθουσιασμένοι που παρουσιάζουμε τη νέα δομή ναύλων “Celestyal One” και το “CelestyalPay” ως άμεση απάντηση στα σχόλια και τις απαιτήσεις των επισκεπτών μας και των ταξιδιωτικών πρακτόρων με τους οποίους συνεργαζόμαστε».