Skip to main content

Castor Maritime: Ενίσχυση κερδών στο 9μηνο

Ο Πέτρος Παναγιωτίδης

Η εισηγμένη στο αμερικανικό χρηματιστήριο εταιρεία αποπλήρωσε το μεγαλύτερο μέρος του χρέους της και απέκτησε δύο νέα πλοία, φθάνοντας τα 13

Σημαντική κερδοφορία σε επίπεδο τριμήνου και εννεαμήνου παρουσίασε η εισηγμένη στο Nasdaq Castor Maritime Inc., συμφερόντων του Πέτρου Παναγιωτίδη.

«Κατά το τρίτο τρίμηνο του 2024, συνεχίσαμε να απολαμβάνουμε ισχυρές ταμειακές ροές από τις δραστηριότητες, που μας επέτρεψαν να επενδύσουμε σε σύγχρονα πλοία για την επέκταση του στόλου, την περαιτέρω μείωση του χρέους και την ενίσχυση του ισολογισμού», τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της Castor Maritime Inc.

Πρόσθεσε ότι τον Σεπτέμβριο η εισηγμένη στο αμερικανικό χρηματιστήριο εταιρεία αποπλήρωσε τη συντριπτική πλειοψηφία του χρέους, μειώνοντας περαιτέρω το χρηματοοικονομικό κόστος και ανακοινώνοντας την απόκτηση ενός πλοίου μεταφοράς χύδην φορτίου Kamsarmax και ενός πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, που έχουν παραδοθεί, αυξάνοντας το μέγεθος του στόλου σε 13 πλοία σήμερα, από 10 στο τέλος Ιουνίου 2024.

Τα καθαρά κέρδη για το εννεάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου του 2024 ανήλθαν σε 48,0 εκατομμύρια δολ σε σύγκριση με 13,6 εκατομμύρια δολάρια για το εννεάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2023, ή αύξηση 252,9%. Σε επίπεδο τριμήνου τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 2,8 εκατομμύρια δολ. για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2024, έναντι καθαρών ζημιών ύψους 5,4 εκατομμυρίων δολαρίων για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2023, ή αύξηση 151,9%.

Τα συνολικά έσοδα πλοίων από συνεχιζόμενες δραστηριότητες ανήλθαν σε 50,1 εκατ. δολάρια για το εννεάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2024, σε σύγκριση με 71,2 εκατ. δολάρια για το εννεάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2023, ήτοι μείωση 29,6%.

Τα συνολικά έσοδα από πλοία για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2024 μειώθηκαν σε 13,4 εκατομμύρια δολάρια από 21,4 εκατομμύρια δολάρια την ίδια περίοδο του 2023. Αυτή η μεταβολή οφείλεται κυρίως στη μείωση των διαθέσιμων ημερών, από 1.859 ημέρες το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2023 σε 929 ημέρες το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2024, μετά την πώληση επτά πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου χύδην φορτίου κατά το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024 και την πώληση τριών πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου χύδην φορτίου κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2023, όπως αντισταθμίστηκε εν μέρει από την απόκτηση του M/V Magic Celeste στις 16 Αυγούστου 2024.