Νέα ναύλωση πλοίου η οποία θα ενισχύσει τα EBTIDA της εταιρείας κατά 5,5 εκατ. δολάρια ανακοίνωσε η εισηγμένη στον Nasdaq Euroseas.
Ειδικότερα η εταιρεία ναύλωσε το containership τύπου feeder μεταφορικής ικανότητας 1.740 εμπορευματοκιβωτίων «EM Spetses», για περίοδο από 18 έως 20 μήνες, κατ’ επιλογή του ναυλωτή, με ημερήσιο ναύλο τα 18.100 δολάρια.
Για τη νέα ναύλωση, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Euroseas, Αριστείδης Πίττας δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι έχουμε ναυλώσαμε το EM Spetses μας για 18 μήνες με έναν κορυφαίο ναυλωτή, με κερδοφόρο ναύλο 18.100 δολάρια/ημέρα», ενώ προσέθεσε: «»Παρά τη παραδοσιακά καλοκαιρινή επιβράδυνση της αγοράς, αυτή η εξέλιξη αποτελεί απόδειξη της σταθερότητας με τα θεμελιώδη μεγέθη της ζήτησης να παραμένουν αρκετά ισχυρά».
Αυτή η ναύλωση αναμένεται να συνεισφέρει περίπου 5,5 εκατ. EBITDA για την ελάχιστη συμβατική περίοδο και να αυξήσει την εναπομένουσα κάλυψη των καθαρών ημερών λειτουργίας του στόλου μας για το 2024 στο 94%. Αυξάνει επίσης την κάλυψη του στόλου μας για το 2025 σε περίπου 44%”.
Επισημαίνεται ότι πριν από λίγες ημέρες η εταιρεία παρέλαβε τo νεότευκτο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων “Stephania K». Είναι το έκτο από μια σειρά εννέα πλοίων που ναυπηγεί η εταιρεία και τελευταίο από τα τρία πλοία των 1.800 teu.
Η παράδοση πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις των ναυπηγείων της Hyundai Mipo και αναχώρησε άμεσα για το παρθενικό του ταξίδι. Είναι μεταφορικής ικανότητας 1.800 εμπορευματοκιβωτίων.
Το M/V Stephania K, έχει ήδη ναυλωθεί για ελάχιστη περίοδο 23 έως μέγιστη περίοδο 25 μηνών προς 22.000 δολάρια την ημέρα, που αποτελεί σαφή ένδειξη της συνεχούς ενίσχυσης των τιμών της αγοράς ναύλωσης containerships κατά τη διάρκεια των τελευταίων μηνών. Η παρούσα ναύλωση αναμένεται να συνεισφέρει περίπου 11 εκατ. δολάρια EBITDA.
Η ναυπήγηση χρηματοδοτήθηκε με συνδυασμό ιδίων κεφαλαίων και δανείου ύψους 22,5 εκατ. δολαρίων ΗΠΑ που χορηγήθηκε από την National Bank of Fujairah.