Πυρκαγιά ξέσπασε στο γκαράζ οχηματαγωγού πλοίου επί του Νέου Μόλου Δραπετσώνας, ενώ κινητοποιήθηκαν ρυμουλκά. Αμέσως επιχειρήθηκε κατάσβεση από την κοινοπραξία MEDTUGS (Βερνίκος, Σπανόπουλος, Λυμπουσάκης).
#Φωτιά στο οχηματαγωγό Thalassitis: Άμεση επέμβαση ρυμουλκών και κατάσβεση της πυρκαγιάς pic.twitter.com/46Ad3pNqfc
— naftemporiki.gr (@naftemporikigr) June 24, 2024
Το οχηματαγωγό πλοίο THALASITIS (ΙΜ0 Νο.: 8604711) βρισκόταν πρυμνοδετημένο επί του Νέου Μόλου Δραπετσώνας.
Γύρω στις 7.10 ξέσπασε πυρκαγιά στους χώρους φορτίου οχημάτων (γκαράζ), η οποία έγινε άμεσα αντιληπτή, λόγω των πυκνών καπνών που αναδύονταν από το εσωτερικό του, από το προσωπικό βάρδιας του επί 24ώρου βάσεως στελεχωμένου Operations Room.
Η ανακοίνωση της MEDTUGS
Η MEDTUGS σύμφωνα με ανακοίνωσή της, άμεσα κινητοποίησε στόλο ρυμουλκών/ πυροσβεστικών πλοίων της, τα οποία κατέφθασαν πρώτα επί του καταφλεγομένου πλοίου και άρχισαν άμεσα τη ρίψη νερού με χρήση των πυροσβεστικών εκτοξευτήρων τους (κανονάκια).
Συγκεκριμένα, πρώτο εν των ρυμουλκών κατέφθασε, περί την 07:25 το πρωί, το «VERNICOS SlFNOS» ακολουθούμενο άμεσα από τα ρυμουλκά μας «IFESTOS 2», «VERNIKOS PEARL», «ALEXANDER 5» και «HECTOR». Τα ρυμουλκά άρχισαν άμεσα την ρίψη νερού επί του καταφλεγομένου πλοίου και η πυροσβεστική τους ικανότητα ήταν 1 Χ 2400 κυβικά νερού την ώρα, 2 Χ 1200 κυβ.νερο/ώρα και 2 Χ 600 κυβ.νερο/ώρα.
Και τα πέντε ρυμουλκά συνέχισαν την ρίψη νερού επί του καταφλεγομένου πλοίου υπό δυσχερείς συνθήκες και με περιορισμένη ορατότητα καθώς πυκνός μαύρος καπνός αναδύονταν από το καιόμενο εσωτερικό του πλοίου.
Περί την 08:00, κατέφθασαν από ξηράς επί του Νέου Μόλου οχήματα της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας και πυροσβέστες, τα οποία άρχισαν και αυτά την πυροσβεστική δράση.
35 λεπτά αργότερα η φωτιά στο εσωτερικό του πλοίου κατασβέσθηκε επιτυχώς και μετά από συνεννόηση με τους Αξιωματικούς της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας τα ρυμουλκά, όπως επισημαίνει η MEDTUGS, αποχωρήσαν από το πλοίο επιστρέφοντας στην βάση τους και/ή στα προγραμματισμένα ρυμουλκικά καθήκοντά τους.
“Χάρις στην έγκαιρη και επιτυχή πυροσβεστική επέμβαση των ρυμουλκών μας περιορίσθηκε ο κίνδυνος επέκτασης της πυρκαγιάς επί του πλοίου, καθώς επίσης και απεφεύχθει η οποιαδήποτε ρύπανση του θαλασσίου περιβάλλοντος/ Περεταίρω δε, με τις ενέργειες των ρυμουλκών μας επετεύχθη η αποσόβηση του κινδύνου επέκτασης της πυρκαγιάς στα παρακείμενα πρυμνοδετημένα πλοία, και συγκεκριμένα στο:
-στο HSC «SPEEDRlJNNER JET 2» το οποίο ήταν πρυμνοδετημένο επί του Νέου Μόλου δίπλα και στην αριστερή πλευρά του «THALASSITIS», και
-στο MIV «HARDINGEN» το οποίο ήταν πρυμνοδετημένο επί του Νέου Μόλου δίπλα και στην δεξιά πλευρά του «THALASSlTlS»” αναφέρουν χαρακτηριστικα.