«Το πρόβλημα στην Ερυθρά Θάλασσα είναι πολυσύνθετο και έρχεται μετά από μία σειρά κρίσεων με αποτέλεσμα τα logistics να μην μπορούν να βρουν τον ρυθμό τους και να έχουμε αύξηση των ναύλων, των ασφαλίστρων και των δασμών 3-4 φορές πάνω από το κανονικό» ανέφερε, μιλώντας στην εκπομπή «120′ Markets» του Naftemporiki TV και στον Ανέστη Ντόκα, ο Νίκος Μαυρίκος, Πρόεδρος του Πανελλήνιου Συλλόγου Εφοδιαστών Πλοίων & Εξαγωγέων και Υπευθυνος Γ.Ε.Μ.Η. & Εξυπηρέτησης Επιχειρήσεων του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς (Ε.Β.Ε.Π.).
«Για να αντιμετωπίσουμε αυτά τα προβλήματα έχουμε ζητήσει ο δασμός να υπολογίζεται με βάση την αξία των ναύλων πριν από την κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα κάτι που θα πρέπει να αποφασιστεί σε κοινοτικό επίπεδο» σημείωσε.