Ένα νέο κεφάλαιο ανοίγει για την Meadway Shipping, συμφερόντων Κώστα Δελαπόρτα, η οποία από τις 19 Φεβρουαρίου, θα μετονομαστεί σε DryDel Shipping.
Σύμφωνα με την εταιρεία, πρόκειται για μία σημαντική αλλαγή που «αντανακλά την ανάπτυξη και το ανανεωμένο όραμά μας». «Είμαστε ενθουσιασμένοι που ξεκινάμε αυτό το νέο κεφάλαιο, αποδεικνύοντας την ισχυρή μας δέσμευση για άριστες υπηρεσίες και μια τολμηρή, καινοτόμα προσέγγιση στο έργο μας» σχολιάζει η εταιρεία στην ανακοίνωση του rebranding.
Τόσο η Meadway Shipping and Trading όσο και οι θυγατρικές (Meadway Shipping Singapore Pte. Ltd, Meadway Shipping DMCC και Meadway Maritime Chartering S.A.) θα λάβουν το όνομα DryDel.
«Αποφυγή συγχύσεων»
«Αυτό το rebranding έχει σχεδιαστεί για να μας ξεχωρίσει στην αγορά και να εξαλείψει οποιαδήποτε σύγχυση λόγω παρόμοιων ονομάτων άλλων εταιρειών» τονίζει η ναυτιλιακή εταιρεία.
«Σας διαβεβαιώνουμε ότι αυτή η αλλαγή δε θα επηρεάσει την ιδιοκτησία, την ομάδα ή τις λειτουργίες μας. Όλα τα εν ενεργεία συμβόλαια, οι υπηρεσίες, οι συμφωνίες και οι δεσμεύσεις μας παραμένουν σε ισχύ» επισημαίνεται.
Απευθυνόμενη στους συνεργάτες της, η εταιρεία αναφέρει ότι «η εμπιστοσύνη και η συνεργασία σας ήταν πάντοτε ζωτικής σημασίας στην επιτυχία μας. Η δέσμευσή μας στις υψηλής ποιότητας υπηρεσίες παραμένει τόσο ισχυρή όσο ποτέ. Ανυπομονούμε να συνεχίσουμε να χτίζουμε στην ισχυρή σχέση που έχουν αναπτύξει με τα χρόνια».
«Χτίζοντας στην πλούσια ιστορία άνω των 35 ετών της Meadway, προσδοκούμε σε διαρκείς επιτυχίες μαζί ως DryDel Shipping» καταλήγει η ελληνική ναυτιλιακή.
Η ιστορία
Τον Απρίλιο του 2021 έγινε γνωστό ότι τα αδέρφια Δελαπόρτα θα ακολουθήσουν διαφορετικούς «ναυτιλιακούς δρόμους», χωρίζοντας το στόλο της Meadway Shipping & Trading στα δύο. Η ναυτιλιακή είχε ιδρυθεί από τον πατέρα τους, Διονύση Δελαπόρτα, ο οποίος απεβίωσε το 2019.
Έτσι, ο Κώστας παρέμεινε στα ηνία της Meadway Shipping & Trading και ο Γιώργος ανέλαβε τη Meadway Bulkers.
Η Meadway Shipping και προσεχώς DryDel Shipping διαχειρίζεται, με βάση τα στοιχεία που αναφέρονται στην ιστοσελίδα της, ένα στόλο 11 bulk carriers, ενώ «τρέχει» ένα διευρυμένο ναυπηγικό πρόγραμμα για 9 ακόμη φορτηγά, με παραδόσεις έως και το 2026.