Από την έντυπη έκδοση
Του Αντώνη Τσιμπλάκη
[email protected]
Ανησυχητικά είναι τα μηνύματα που φτάνουν από την Ασία για την αγορά χύδην ξηρού φορτίου, σε μια περίοδο που ο Baltic Dry Index δείχνει να ανεβάζει κάπως στροφές. Οι πληροφορίες για προσέγγιση κινεζικού ναυπηγείου από νοτιοκορεάτικη εταιρεία προκειμένου να καταθέσει παραγγελία για 20 capesize και το απότομο «φρένο» που έβαλαν οι ναυτιλιακές εταιρείες στις διαλύσεις πλοίων δημιουργούν εκ νέου προβληματισμό για το ενδεχόμενο η βιομηχανία να συμβάλει στη διαιώνιση του φαύλου κύκλου, όπως έγινε τουλάχιστον τρεις φορές τα προηγούμενα οκτώ χρόνια.
Από την άλλη πλευρά, πάντως, υπάρχει και η άποψη, όπως την κατέθεσαν στη «Ν» στελέχη της αγοράς, όσον αφορά τις νέες ναυπηγήσεις, ότι οι τιμές έχουν πέσει σε τόσο χαμηλά επίπεδα όσο ποτέ τα τελευταία 15 χρόνια.
Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»