Περισσότεροι από 45 τεχνικοί της ναυτιλιακής βιομηχανίας παρακολούθησαν την 36η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής του Bureau Veritas, που πραγματοποιήθηκε στις 22 Νοεμβρίου.
Οι εργασίες της Επιτροπής περιελάμβαναν δύο συνεδρίες: Την πρώτη άνοιξε ο Βασίλης Δημουλάς, υπεύθυνος Τεχνολογίας και διευθυντής Καινοτομίας της Ζώνης SEEBA του BV, η παρουσίαση του οποίου επικεντρώθηκε στον εκσυγχρονισμό για εναλλακτικά καύσιμα και στις τεχνικές προκλήσεις που ανακύπτουν, όπως αυτές τις έχει βιώσει η BV μέσα από τρέχοντα έργα.
Ο Δρ Ιωάννης Κοκαράκης, τεχνικός διευθυντής για τη Ζώνη SEEBA, παρουσίασε τις προκλήσεις και τα κενά των καυσίμων της ΕΕ Maritime, ενώ η Μαρία Λαμπαρδάκη, υπεύθυνη έργου, ανέλυσε ορισμένες συχνές ερωτήσεις σχετικά με το ΣΕΔΕ της ΕΕ.
Ο Βασίλης Δημουλάς ολοκλήρωσε την πρώτη συνεδρία με μια παρουσίαση σχετικά με την πυρηνική ενέργεια και τη θαλάσσια πρόωση, συμπεριλαμβανομένων των πρόσφατων δραστηριοτήτων της BV. Ακολούθησε συνεδρία ερωτήσεων και απαντήσεων και ανοικτή συζήτηση.
Η δεύτερη συνεδρίαση της επιτροπής ξεκίνησε με τον Βασίλη Σταματόπουλο, Global Business Development Director Verifuel, ο οποίος έκανε μια διεισδυτική παρουσίαση του νέου προτύπου ISO 8217:2024.
Τον ακολούθησε ο δρ Ιωάννης Κοκαράκης, η δεύτερη παρουσίαση του οποίου αφορούσε τις τροποποιήσεις της αφίσας γέφυρας μετά το ShaPoLi/EPL.
Η τελευταία παρουσίαση έγινε από τον Κωστή Αντωνόπουλο, αντιπρόσωπο της RightShip στην Ανατολική Μεσόγειο, του οποίου το θέμα ήταν το GHG 2.0 της RightShip, ενώ ακολούθησε ζωηρή συζήτηση.
Ο κ. Ανδρεάδης ανέφερε: «Τα θέματα της επιτροπής του 2023 ήταν ένα μείγμα από τα τρέχοντα, τα επερχόμενα και τα μελλοντικά θέματα που αφορούν τους κανονισμούς και τη τεχνολογία. Στο Bureau Veritas είμαστε “στο πλευρό σας”, έτοιμοι να βοηθήσουμε τους πελάτες μας στο “ταξίδι τους” για την απεξάρτηση από τον άνθρακα, τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα. Το να ακούμε τις ανησυχίες και τις απόψεις των πελατών μας έχει καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση των υπηρεσιών της Bureau Veritas και η συνεδρίαση της τεχνικής επιτροπής είναι μία από τις πιο σημαντικές στο πλαίσιο της συνεχούς επικοινωνίας και συζήτησης με τη ναυτιλιακή βιομηχανία».