Το νεότευκτο «Amore Mio I», ένα πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carrier), που κατασκευάστηκε από τα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries, στη Νότια Κορέα, παρέλαβε η Capital Gas Ship Management Corp.
Με χωρητικότητα φορτίου 174.000 κυβικών μέτρων, είναι, σύμφωνα με την εταιρεία, ένα εξαιρετικά αποδοτικό πλοίο, που χρησιμοποιεί κινητήρες Man Mega, εξοπλισμένο με συστήματα τελευταίας τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου συστήματος λίπανσης αέρα, αυξημένων ορίων πλήρωσης φορτίου (άνω του 99%), γεννήτριες συνδεόμενες με τον κεντρικό άξονα.
Αντιπροσωπεύει την πρωτοπορία της νέας γενιάς πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), θέτοντας ένα νέο σημείο αναφοράς στον κλάδο, χάρη στον εξαιρετικά χαμηλό περιβαλλοντικό αντίκτυπό του. Αυτό το επιτυγχάνει χρησιμοποιώντας τεχνολογίες αιχμής, σχεδιασμένες να ελαχιστοποιούν τη διαφυγή μεθανίου και να μειώνουν σημαντικά τις εκπομπές CO2, καθιστώντας το ένα από τα πιο οικολογικά πλοία του παγκοσμίου στόλου.
Είναι το όγδοο από τα δεκαοκτώ πλοία που παραδίδονται στην εταιρεία έως το 2027.
Η Capital Gas Ship είναι πάροχος υπηρεσιών διαχείρισης πλοίων, ο οποίος διαχειρίζεται επί του παρόντος έναν στόλο 21 σύγχρονων πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, 2 πρωτοποριακών πλοίων μεταφοράς LCO2 και 2 πλοίων VLAC (Very Large Ammonia Carriers) διπλού καυσίμου με συνολική μεταφορική ικανότητα περίπου 3,18 εκατομμυρίων κυβικών μέτρων. Ο υπό διαχείριση στόλος περιλαμβάνει πλοία της εισηγμένης στο Nasdaq Capital Product Partners L.P.