Σε κεντρικό ψηφιακό κόμβο για τη ναυτιλιακή βιομηχανία μετασχηματίζεται η MarineTraffic, διαφοροποιώντας το χαρτοφυλάκιο των υπηρεσιών της, εννέα περίπου μήνες μετά τη συμφωνία εξαγοράς από την Kpler.
Χθες Τετάρτη, η εταιρεία απέκτησε νέα ιστοσελίδα και λάνσαρε μία νέα υπηρεσία διαχείρισης της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.
«Αφότου αποκτήσαμε την MarineTraffic, ακούμε ενεργά όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη και εργαζόμαστε για την αναβάθμιση της πλατφόρμας» λέει ο Jean Maynier, συν-ιδρυτής και Επικεφαλής Στρατηγικής στην Kpler, εταιρεία με έδρα στις Βρυξέλλες, η οποία ειδικεύεται στην παροχή και ανάλυση δεδομένων και πληροφοριών για τις αγορές.
«Η MarineTraffic δεν είναι μόνο ο απόλυτος προορισμός για την παρακολούθηση των πλοίων και τις σχετικές πληροφορίες, αλλά μετασχηματίζεται σε κεντρικό ψηφιακό κόμβο για όλα τα θέματα της ναυτιλίας» συμπληρώνει.
Όπως εξηγεί, «το προϊόν Fleet Management προσφέρει ολοκληρωμένα εργαλεία προσαρμοσμένα για αποτελεσματική παρακολούθηση, υποβολή εκθέσεων και σχεδιασμό, ενώ η νέα Fleet IoT λύση γεφυρώνει το χάσμα ανάμεσα στις λειτουργίες εν πλω και στη στεριά, προσφέροντας συνδεσιμότητα σε πραγματικό χρόνο και πληροφορίες που υπερβαίνουν τα παραδοσιακά δεδομένα AIS».
Υπηρεσία διαχείρισης email
Μαζί με το λανσάρισμα της νέας ιστοσελίδας, η MarineTraffic γνωστοποίησε και την επέκτασης της σειράς προϊόντων της, με ένα «game-changing», όπως το χαρακτηρίζει, «εργαλείο» διαχείρισης του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Όπως αναφέρει η εταιρεία, ένα από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν σήμερα οι ναυτιλιακές είναι η υπερφόρτωση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (7-8 χιλιάδες μηνύματα ημερησίως) η επανάληψη μηνυμάτων, οι κατανεμημένες ομάδες, o περιορισμένος χρόνος, κλπ.
Η λύση σε αυτό το πρόβλημα, σύμφωνα με την MarineTraffic, έρχεται μέσα από μία υπηρεσία που εξαλείφει τις λίστες διανομής, τα όρια αποθήκευσης, τις επαναλήψεις, την ανάγκη αρχειοθέτησης, την αχρείαστη προώθηση και το CCing.
«Το νέο προϊόν προσφέρει τη δυνατότητα διαμοιρασμού και συνεργασίας, στα πρότυπα των social media, ενσωματωμένη λειτουργία «Dropbox» και εργαλείο αναζήτησης, όπως αυτό της Google» επισημαίνεται σχετικά.
«Είναι ο κρίκος που έλειπε μέχρι σήμερα και εξασφαλίζει την απρόσκοπτη επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ των ενδιαφερομένων, των ομάδων και των πελατών» τονίζει ο Maynier.