Με αυξημένο τίμημα, συγκριτικά με την αρχική προσφορά, θα εξαγοράσει το υπόλοιπο των μετοχών που δεν διαθέτει στη Navios Maritime Holdings η πλοιοκτήτρια Αγγελική Φράγκου, κίνηση που θα οδηγήσει την εισηγμένη εκτός αμερικανικού χρηματιστηριακού ταμπλό.
Ειδικότερα, η Navios Holdings ανακοίνωσε χθες ότι εισήλθε σε οριστική συμφωνία συγχώνευσης με την N Logistics Holdings Corporation (NLHC), εταιρεία που βρίσκεται υπό τον έλεγχο της προέδρου και διευθύνουσας συμβούλου της, Αγγελικής Φράγκου. Με βάση τη συμφωνία, η NLHC θα αποκτήσει όλες τις σε κυκλοφορία κοινές μετοχές της Navios Holdings που δεν κατέχει ήδη, για 2,28 δολάρια ανά μετοχή σε μετρητά.
Η συμφωνία ακολουθεί την πρόταση εξαγοράς που κατατέθηκε από την κ. Φράγκου στις 13 Σεπτεμβρίου, έναντι 1,84 δολαρίου ανά μετοχή.
Σύμφωνα με την τελευταία επιστολή της Navios Holdings προς την Αμερικανική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς (SEC) στις 13 Σεπτεμβρίου, η Αγγελική Φράγκου κατείχε το 64,7% της εταιρείας.
Το τίμημα των 2,28 δολαρίων ανά μετοχή αντιπροσωπεύει premium περίπου 43% συγκριτικά με το κλείσιμο της τιμής της μετοχής στη συνεδρίαση της 12ης Σεπτεμβρίου, τελευταίας ημέρας διαπραγμάτευσης πριν από την ανακοίνωση για την πρόταση εξαγοράς.
Η συγχώνευση, η οποία αναμένεται να κλείσει το αργότερο μέχρι το πρώτο τρίμηνο του 2024, υπόκειται στην έγκριση από τους μετόχους της εταιρείας σε ειδική συνέλευση που θα πραγματοποιηθεί το επόμενο διάστημα, καθώς και στους συνήθεις όρους κλεισίματος.
Μία θυγατρική της NLHC, η οποία κατέχει μετοχές που αντιπροσωπεύουν την πλειοψηφία των δικαιωμάτων ψήφου της Navios Holdings, έχει συμφωνήσει να ψηφίσει υπέρ της συγχώνευσης για τις μετοχές της εταιρείας που ανήκουν σε αυτήν και τις θυγατρικές της, όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.
Μετά την ολοκλήρωση της συγχώνευσης, η Αγγελική Φράγκου θα έχει μία εισηγμένη εταιρεία στο αμερικανικό χρηματιστήριο, τη Navios Maritime Partners, έναν κολοσσό με στόλο 177 πλοίων, tankers, bulkers και containerships.
Τον Σεπτέμβριο του 2022 η Navios Holdings ολοκλήρωσε την πώληση και των 36 bulk carriers του στόλου της στη Navios Partners. Εδώ να σημειωθεί ότι η πρώτη ελέγχει το 10,3% της δεύτερης.