To νέο απόκτημά της, το κρουαζιερόπλοιο Celestyal Journey, που θα ξεκινήσει τα δρομολόγιά του από τον Σεπτέμβριο, παρουσίασε την Τετάρτη η διοίκηση της Celestyal Cruises. Μετά από μια εκτεταμένη ανακαίνιση και τεχνική συντήρηση, ύψους 20 εκατομμυρίων ευρώ, το νεότερο κρουαζιερόπλοιο της Celestyal θα αναλάβει το πρόγραμμα του Celestyal Crystal, αρχικά με τη δημοφιλή κρουαζιέρα επτά διανυκτερεύσεων «Ειδυλλιακό Αιγαίο».
Το όνομα του πλοίου συμβολίζει την εξερεύνηση, την ανακάλυψη και την πρόοδο, που είναι μέρος και της ελληνικής ιδιοσυγκρασίας και ναυτοσύνης. Ο όρος «The Journey» ενσαρκώνει ένα πνεύμα φιλοδοξίας και περιπέτειας και την επιθυμία να μεταφέρει τους επιβάτες του πιο μακριά, φέρνοντάς τους ταυτόχρονα πιο κοντά στους προορισμούς που επισκέπτεται.
Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά στο Celestyal Journey είναι ο μεγάλος αριθμός περισσότερο ευρύχωρων και υψηλότερης κατηγορίας καμπίνων. Το μεσαίου μεγέθους κρουαζιερόπλοιο των 1.260 επιβατών διαθέτει 630 καμπίνες, 149 από τις οποίες έχουν μπαλκόνι – τρεις φορές περισσότερες από τις μέχρι τώρα καμπίνες που διέθετε η Celestyal στις κρουαζιέρες επτά διανυκτερεύσεων. Από τις 149 καμπίνες με μπαλκόνι, οι 120 είναι Junior Suites, οι 28 είναι Grand Suites και μία είναι η ευρύχωρη Penthouse Concept Suite. Επιπλέον, το πλοίο διαθέτει κατά 80% εξωτερικές καμπίνες, καθώς και μία από τις υψηλότερες αναλογίες διαθέσιμου χώρου ανά επιβάτη.
Η υφυπουργός Τουρισμού, Σοφία Ζαχαράκη, που παραβρέθηκε στην εκδήλωση εξέφρασε την αισιοδοξία της για την τρέχουσα τουριστική περίοδο και τα θετικά μηνύματα για την κρουαζιέρα, καθώς και τη συμβολή της Celestyal στην ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού στη χώρα μας μέσω του homeporting σε Πειραιά, Λαύριο, Θεσσαλονίκη, αλλά και την προώθηση των ελληνικών προορισμών σε όλο τον κόσμο.
Το κράτος στοχεύει στη συνεχή βελτίωση των υποδομών για την ανάπτυξης της κρουαζιέρας, αλλά και στη συνεχή προβολή της πολυδιάστατης αυτής μορφής τουρισμού, δήλωσε η υφυπουργός.
«Στόχος μας είναι να φτάσουμε ξανά φέτος τους 120.000 επιβάτες, καθώς οι κρατήσεις πάνε πολύ καλά και έχουμε ξεπεράσει σε αριθμό έως τώρα τους 72.373 επιβάτες που ήταν πέρυσι» είπε από την πλευρά του ο CEO της Celestyal, Κρις Θεοφιλίδης, προσθέτοντας ότι επρόκειτο για μία μεταβατική περίοδο για τον κλάδο, λόγω της πανδημίας που βίωσαν και οι υπόλοιπες εταιρείες.