Ο γαλλικός κολοσσός του κλάδου της φιλοξενίας Accor εισέρχεται στην αγορά της κρουαζιέρας, παραγγέλνοντας δύο υπερπολυτελή πλοία στο εγχώριο ναυπηγείο Chantiers de l’Atlantique.
Η παραγγελία προχώρησε μέσω της Orient Express, της εταιρείας που είναι γνωστή για τη διενέργεια πολυτελών ταξιδιών με τρένο και αποτελεί μέλος της Accor.
«Έπειτα από 140 χρόνια από την κυκλοφορία των πρώτων πολυτελών τρένων, ο θρύλος του Orient Express συνεχίζει με την αποκάλυψη του Orient Express Silenseas, του μεγαλύτερου ιστιοφόρου στον κόσμο» αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
«Αποτέλεσμα συνεργασίας με γαλλικό “άρωμα” μεταξύ της Accor -ηγέτιδας δύναμης στον κλάδο της φιλοξενίας διεθνώς- και της Chantiers de l’Atlantique -παγκόσμιου ηγέτη στη ναυπηγική- αυτό το εξαιρετικό ιστιοφόρο σκάφος του μέλλοντος με εντυπωσιακούς εσωτερικούς χώρους, αναμένεται να ανοίξει πανιά το 2026, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση» προστίθεται στην ανακοίνωση.
Νέο κεφάλαιο
«Με το Orient Express Silenseas, ξεκινάμε ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία μας, μεταφέροντας την εμπειρία και την τελειότητα των πολυτελών ταξιδιών στις ομορφότερες θάλασσες του κόσμου. Αυτό το εξαιρετικό ιστιοφόρο, έχοντας τις ρίζες του στην ιστορία του Orient Express, θα προσφέρει απαράμιλλες υπηρεσίες και χώρους με κομψό σχεδιασμό που θα θυμίζουν τη χρυσή εποχή των μυθικών κρουαζιέρων. Με επίκεντρο την καινοτομία, αυτό το υπερσύγχρονο πλοίο θα φέρει επανάσταση στον κόσμο της ναυτιλίας, με τις νέες τεχνολογίες να συναντούν τις σύγχρονες προκλήσεις βιωσιμότητας» ανέφερε ο Sébastien Bazin, πρόεδρος και CEO της Accor.
«Με υπογεγραμμένη επιστολή πρόθεσης να παραγγείλει δύο πλοία, η Chantiers de l’Atlantique είναι ιδιαίτερα υπερήφανη που προαναγγέλει μια νέα εποχή στη ναυπηγική βιομηχανία με το Silenseas. Πρόκειται για ένα concept που γεννήθηκε στα γραφεία σχεδιασμού μας το 2018 και αποτελεί την επιτομή της τελειότητας στη ναυτική αρχιτεκτονική, στην κατασκευή εξελιγμένων σκαφών καθώς και του σχεδιασμού πολυτελών χώρων. Επιπλέον, η εγκατάσταση τριών εξέδρων SolidSail, ενός επαναστατικού συστήματος αιολικής πρόωσης 1.500 τετραγωνικών μέτρων, για το οποίο έχουμε αναπτύξει και δοκιμάσει ένα πρωτότυπο, θα συμβάλλει σημαντικά στην πρόωση του πλοίου. Σε συνδυασμό με ένα υβριδικό σύστημα πρόωσης που λειτουργεί με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), το Silenseas θα γίνει το πλοίο αναφοράς σε όρους φιλικής προς το περιβάλλον λειτουργίας και σχεδιασμού» τόνισε ο Laurent Castaing, Managing Director του ναυπηγείου Chantiers de l’Atlantique.
Αυτή η υβριδική φόρμουλα πρόωσης θα συνδυάζει την αιολική ενέργεια με έναν κινητήρα αιχμής, ο οποίος λειτουργεί με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), ενώ πρόκειται να χρησιμοποιεί πράσινο υδρογόνο (μόλις εγκριθεί η χρήση της τεχνολογίας για επιβατηγά υπερωκεάνια), λανσάροντας ένα νέο, πιο φιλικό προς το περιβάλλον όραμα για τα θαλάσσια ταξίδια.
54 σουίτες 70 τ.μ.
Το Orient Express Silenseas, μήκους 220 μέτρων με χωρητικότητα 22.300 UMS, θα διαθέτει 54 σουίτες έκτασης 70 τ.μ. κατά μέσο όρο, στις οποίες θα περιλαμβάνεται Προεδρική Σουίτα 1.415 τ.μ. (συμπεριλαμβανομένης ιδιωτικής βεράντας 530 τ.μ.), δύο πισίνες και μια lap πισίνα, δύο εστιατόρια και ένα speakeasy bar.
Όλο το project θα χρηματοδοτηθεί έως και το 70-80% του από εμπορικές τράπεζες, με το υπόλοιπο να παρέχεται από κοινοπραξία μετοχικών εταίρων στην οποία η Accor θα έχει μειοψηφικό μερίδιο.