Στην πώληση δύο μικρών δεξαμενόπλοιων προχωρά η Pyxis Tankers του Βαλέντιου Βαλέντη, εν μέσω μίας κακής ναυλαγοράς εδώ και αρκετούς μήνες.
Ειδικότερα, η εισηγμένη στη Wall Street εταιρεία ανακοίνωσε την πώληση των Northsea Alpha και Northsea Beta (χωρητικότητας 8.600 dwt και κατασκευής 2010 έκαστο), έναντι 8,9 εκατ. δολαρίων.
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, η ολοκλήρωση των πωλήσεων των πλοίων αναμένεται το διάστημα Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου 2022.
Μετά την αποπληρωμή του ανεξόφλητου χρέους των πλοίων και την καταβολή των διάφορων δαπανών της συναλλαγής, η εταιρεία αναμένει καθαρά έσοδα, ύψους περίπου 2,8 εκατ. δολαρίων, τα οποία θα αξιοποιηθούν ως κεφάλαιο κίνησης.
«Η πώληση αυτών των μη βασικών περιουσιακών στοιχείων υπογραμμίζει τη στρατηγική μας εστίαση στον κλάδο των eco MR product tankers, στη μείωση του χρέους και στη βελτίωση της ρευστότητας» τόνισε, μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος και CEO της εταιρείας, Βαλέντιος Βαλέντης.
«Με το βλέμμα στην επόμενη ημέρα, διαθέτουμε ένα στόλο πέντε MR tankers, μέσης ηλικίας 8,3 ετών. Μετά την ολοκλήρωση των πωλήσεων, το συνολικό χρέος θα διαμορφώνεται περίπου σε 77,35 εκατ. δολάρια με σταθμισμένο μέσο επιτόκιο κάτω από 4% ετησίως και την επόμενη λήξη δανείων να είναι προγραμματισμένη σε 3,5 χρόνια» συμπλήρωσε.
Τα αποτελέσματα 9μηνου
Στο εννεάμηνο του 2021, η ναυτιλιακή κατέγραψε οριακή αύξηση εσόδων, αλλά και διεύρυνση ζημιών, με τα ναύλα στον κλάδο των δεξαμενόπλοιων να παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα.
Ειδικότερα, τα καθαρά έσοδα ανήλθαν σε 17,23 εκατ. δολάρια, έναντι 17,19 εκατ. δολαρίων στο εννεάμηνο του 2020. Οι ζημιές αυξήθηκαν στα 6,8 εκατ. δολάρια από 4,2 εκατ. δολάρια.
Η Pyxis έλαβε πρόσφατα παράταση 180 ημερών, μέχρι τις 13 Ιουνίου 2022, από το χρηματιστήριο του Nasdaq στη Νέα Υόρκη για να επανέλθει η μετοχή πάνω από το 1 δολάριο. Η εταιρεία γνωστοποίησε ότι εξετάζει όλες τις πιθανές επιλογές, συμπεριλαμβανομένου ενός reverse stock split. Μέχρι τότε, οι μετοχές της εισηγμένης θα συνεχίσουν να διαπραγματεύονται στον Nasdaq.