Skip to main content

Ρώμη: Έρευνα των ιταλικών αρχών για υποβαθμισμένες υπηρεσίες σε μετρό και λεωφορεία

REUTERS/Remo Casilli/File Photo

Σύμφωνα με την ιταλική νομοθεσία, οι παραβιάσεις των κανόνων περί προστασίας των καταναλωτών μπορεί να επιφέρουν πρόστιμα από 5.000 έως 10 εκατ. ευρώ

Έρευνα για τις αστικές συγκοινωνίες της Ρώμης, λόγω των υποβαθμισμένων υπηρεσιών που παρέχονται τα τελευταία χρόνια, ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε η ιταλική Αρχή Ανταγωνισμού, η οποία εποπτεύει και τα δικαιώματα των καταναλωτών.

Η έρευνα επικεντρώνεται σε πιθανές αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, καθώς σύμφωνα με το Reuters, η εταιρεία αστικών συγκοινωνιών της Ρώμης, Atac, φέρεται να μην τήρησε τα πρότυπα ποιότητας που είχε συμφωνήσει με τον Δήμο της Ρώμης για την περίοδο 2021-2023.

Μεταξύ των βασικών προβλημάτων που εντοπίζονται είναι η ασυνέπεια των δρομολογίων, οι συχνές βλάβες σε κυλιόμενες σκάλες και ανελκυστήρες, καθώς και η έλλειψη προσωπικού ασφαλείας στους σταθμούς του μετρό.

Σύμφωνα με την ιταλική νομοθεσία, οι παραβιάσεις των κανόνων περί προστασίας των καταναλωτών μπορεί να επιφέρουν πρόστιμα από 5.000 έως 10 εκατ. ευρώ.

Η Atac δήλωσε πως είναι έτοιμη να συνεργαστεί και να παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στην αρμόδια ιταλική Αρχή. Παράλληλα, υπογράμμισε ότι βρίσκεται σε διαδικασία εκτεταμένης αναβάθμισης των υποδομών και των λειτουργιών της, με ορατές βελτιώσεις στις υπηρεσίες της.

Χρόνιες δυσλειτουργίες

Οι δημόσιες συγκοινωνίες της Ρώμης αντιμετωπίζουν χρόνιες δυσλειτουργίες, ενώ η κατάσταση έχει επιδεινωθεί λόγω του Αγίου Έτους των Καθολικών, που αναμένεται να προσελκύσει έως και 32 εκατομμύρια επισκέπτες στη «Αιώνια Πόλη».

Για να προετοιμαστεί, ο Δήμος της Ρώμης έχει δρομολογήσει ένα ευρύ πρόγραμμα επενδύσεων στις δημόσιες μεταφορές. Ωστόσο, σύμφωνα με την Αρχή Ανταγωνισμού, η Atac δεν έχει λάβει επαρκή μέτρα για την αντιμετώπιση των επαναλαμβανόμενων προβλημάτων.