Skip to main content

Microsoft: «Παγώνει» τις προσλήψεις στη μονάδα συμβούλων στις ΗΠΑ

REUTERS/Gonzalo Fuentes

Στο πλαίσιο σχεδίου περικοπής του κόστους

Τις προσλήψεις σε μέρος των συμβουλευτικών της δραστηριοτήτων στις ΗΠΑ σκοπεύει να διακόψει η Microsoft, σύμφωνα με εσωτερικό σημείωμα, καθώς η εταιρεία συνεχίζει να αναζητά τρόπους για να περιορίσει τα έξοδα.

Οι περικοπές που ανακοινώθηκαν έρχονται μια εβδομάδα μετά την ανακοίνωση της Microsoft ότι θα απολύσει ορισμένους υπαλλήλους. Οι περικοπές αυτές θα επηρεάσουν λιγότερο από το 1% του εργατικού δυναμικού της εταιρείας, σύμφωνα με άτομο που γνωρίζει τα σχέδια της Microsoft.

Παρόλο που η Microsoft ανέφερε νωρίτερα αυτό το μήνα ότι σχεδιάζει να συνεχίσει να επενδύει στις προσπάθειές της για τεχνητή νοημοσύνη, οι περικοπές κόστους αλλού θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε κέρδη για την τιμή της μετοχής της εταιρείας. Οι μετοχές της Microsoft αυξήθηκαν κατά 12% το 2024, σε σύγκριση με την ενίσχυση κατά 29% του δείκτη Nasdaq Composite.

Οι αλλαγές

Οι αλλαγές του αμερικανικού συμβουλευτικού τμήματος αποσκοπούν στην ευθυγράμμιση με μια πολιτική του οργανισμού Microsoft Customer and Partner Solutions, ο οποίος απασχολεί περίπου 60.000 υπαλλήλους, σύμφωνα με μια σελίδα στον ιστότοπο της Microsoft. Οι αλλαγές ισχύουν για το υπόλοιπο του οικονομικού έτους 2025 που λήγει τον Ιούνιο.

Για να μειώσει το κόστος, το τμήμα συμβουλευτικής της Microsoft θα αναστείλει την πρόσληψη νέων υπαλλήλων και την αναπλήρωση ρόλων, δήλωσε ο διευθυντής συμβουλευτικής Derek Danois στους υπαλλήλους στο υπόμνημα. Η προσεκτική διαχείριση του κόστους είναι υψίστης σημασίας, έγραψε ο Danois.

Το υπόμνημα δίνει επίσης οδηγίες στους υπαλλήλους να μην επιβαρύνονται με έξοδα ταξιδιού για οποιεσδήποτε εσωτερικές συναντήσεις και να χρησιμοποιούν αντ’ αυτού απομακρυσμένες συνεδρίες. Επιπλέον, τα στελέχη θα πρέπει να εγκρίνουν τα ταξίδια στις τοποθεσίες των πελατών για να διασφαλίσουν ότι οι δαπάνες χρησιμοποιούνται για τους σωστούς πελάτες, έγραψε ο Danois.

Επιπλέον, ο όμιλος θα μειώσει τις δαπάνες για το μάρκετινγκ και τους μη χρεώσιμους εξωτερικούς πόρους κατά 35%, αναφέρει το υπόμνημα.

Πηγή: CNBC