Πάνω από 200 δημιουργοί ψηφιακού περιεχομένου θα συμμετάσχουν στο Εθνικό Συνέδριο των Δημοκρατικών στο Σικάγο αυτή την εβδομάδα με ειδικά «διαπιστευτήρια δημιουργού» που θα δώσουν σε αυτά τα εξαιρετικά σημαίνοντα, μη παραδοσιακά μέλη των μέσων ενημέρωσης ειδική πρόσβαση στο συνέδριο του κόμματος.
«Φέρνοντας τους δημιουργούς στο συνέδριό μας θα πολλαπλασιάσουμε την εμβέλειά μας και θα διασφαλίσουμε ότι όλοι θα μπορούν να παρακολουθήσουν τη δημοκρατία εν δράσει», δήλωσε στο CNBC η Cayana Mackey-Nance, διευθύντρια ψηφιακής στρατηγικής της επιτροπής του Εθνικού Συνεδρίου των Δημοκρατικών.
Οι δημιουργοί είναι άτομα που κερδίζουν χρήματα δημοσιεύοντας περιεχόμενο στο διαδίκτυο το οποίο οι διαφημιστές πληρώνουν για να το χρηματοδοτήσουν. Δεν προσποιούνται ότι είναι πολιτικά αμερόληπτοι και δεν τηρούν τον παραδοσιακό κώδικα δημοσιογραφικής δεοντολογίας.
Η απόφαση να αναδειχθεί επίσημα μια αφοσιωμένη ομάδα δημιουργών αποτελεί πρωτοτυπία για το συνέδριο των Δημοκρατικών για την ανάδειξη υποψηφίων.
Ο στόχος της εκστρατείας της Χάρις
Αποτελεί επίσης ένα παράθυρο στις προτεραιότητες που καθοδηγούν την καινοτόμο στρατηγική των μέσων ενημέρωσης που έχει εκτελέσει η προεκλογική εκστρατεία της αντιπροέδρου Κάμαλα Χάρις κατά τον πρώτο μήνα της.
Περίπου το ένα τρίτο των ενηλίκων κάτω των 30 ετών δηλώνουν ότι λαμβάνουν τακτικά τις ειδήσεις τους από το TikTok, σύμφωνα με το Pew Research Center. Αυτοί οι νεότεροι ενήλικες είναι μια κρίσιμη δημογραφική ομάδα για τους υποψήφιους των Δημοκρατικών, βοηθώντας το κόμμα να αντισταθμίσει την τυπική κυριαρχία του GOP στους ψηφοφόρους άνω των 65 ετών. Το 2020, ο πρόεδρος των Δημοκρατικών Τζο Μπάιντεν κέρδισε τους ψηφοφόρους κάτω των 30 ετών με 24 ποσοστιαίες μονάδες.
Η επιτροπή του συνεδρίου παρέχει σε αυτούς τους δημιουργούς αποκλειστική πρόσβαση στις εκδηλώσεις και τους καλεσμένους της εβδομάδας. Θα έχει επίσης προσωπικό πλήρους απασχόλησης που θα συνεργάζεται στενά με τους δημιουργούς για να διευκολύνει τη συνεργασία τους με την εκστρατεία του Χάρις και την ομάδα ψηφιακών συνεργασιών του DNC.
Το DNC έχει κατασκευάσει ακόμη και μια υπερυψωμένη πλατφόρμα στο χώρο του συνεδρίου, ώστε οι δημιουργοί να έχουν έναν ειδικό χώρο για να ασχοληθούν με την εκδήλωση. Παρόμοια με τις παραδοσιακές πλατφόρμες τηλεοπτικών δικτύων, αυτή είναι ειδικά για τους δημιουργούς για να παράγουν περιεχόμενο, να βγάζουν selfies και να παίρνουν συνεντεύξεις από τους συμμετέχοντες.
«Μας δίνεται απλώς μια ξεχωριστή ευκαιρία, η οποία σέβεται τον επαγγελματισμό και τις δεξιότητες των δημοσιογράφων, ενώ αναγνωρίζει επίσης ότι οι δημιουργοί περιεχομένου έχουν κάτι να προσφέρουν στο τραπέζι και έχουν τις δικές τους μοναδικές, ιδιαίτερες δεξιότητες», δήλωσε η Elizabeth Booker Houston, δημιουργός περιεχομένου που συμμετέχει στο συνέδριο.
Οι δημιουργοί δεν θα πληρωθούν για να συμμετάσχουν στο συνέδριο ή για να παράγουν περιεχόμενο κατά την παραμονή τους εκεί. Όπως και οι παραδοσιακοί δημοσιογράφοι, οι δημιουργοί περιεχομένου θα είναι επίσης υπεύθυνοι για τα δικά τους έξοδα μεταφοράς και στέγασης. Για να αντισταθμίσουν αυτά τα έξοδα, ορισμένοι δημιουργοί εξασφαλίζουν χορηγίες από διαφημιστές.
Πηγή: CNBC