Skip to main content

Θέλεις πίτσα; Πιτσαρία σε βρίσκει ακόμα και… στην παραλία

«Χωρίς διεύθυνση; Κανένα πρόβλημα», δήλωσε ο Κρίστοφερ Τόμας-Μουρ, ανώτερος αντιπρόεδρος της Domino's και επικεφαλής της ψηφιακής εταιρείας.

Για τους πελάτες που επιθυμούν πίτσα ενώ κάνουν ηλιοθεραπεία σε μια παραλία ή χαλαρώνουν σε ένα πάρκο, η Domino’s Pizza θέλει να κάνει την παράδοση τόσο εύκολη όσο και στο σπίτι.

Η εταιρεία πίτσας ανακοίνωσε την Τρίτη τη νέα υπηρεσία Pinpoint Delivery, η οποία επιτρέπει στους πελάτες σε όλη τη χώρα να παραγγέλνουν σε τοποθεσίες χωρίς τυπική διεύθυνση. Οι πελάτες μπορούν να παρακολουθούν τις παραγγελίες τους σε πραγματικό χρόνο χρησιμοποιώντας την υπηρεσία εντοπισμού της εταιρείας, να έχουν πρόσβαση στη θέση GPS του οδηγού και να λαμβάνουν ειδοποιήσεις μέσω κειμένου σχετικά με την πρόοδο της παράδοσης, ανέφερε ο γίγαντας της πίτσας σε δελτίο τύπου.

«Χωρίς διεύθυνση; Κανένα πρόβλημα», δήλωσε ο Κρίστοφερ Τόμας-Μουρ, ανώτερος αντιπρόεδρος της Domino’s και επικεφαλής της ψηφιακής εταιρείας. «Η Domino’s είναι περήφανη που είναι η πρώτη μάρκα εστιατορίων γρήγορης εξυπηρέτησης στις ΗΠΑ που παραδίδει φαγητό στους πελάτες με το πάτημα μιας καρφίτσας».

Η αλυσίδα παράδοσης πίτσας δήλωσε ότι η ήπια έναρξη του Pinpoint Delivery την περασμένη εβδομάδα σε όλα τα καταστήματα Domino’s σε όλη τη χώρα έλαβε θετικά σχόλια από τους πελάτες και τους οδηγούς παράδοσης

Η Domino’s λάνσαρε μια παρόμοια τεχνολογία παράδοσης pin-drop με την ονομασία Domino’s Anywhere μέσω του κύριου δικαιοδόχου της στην Αυστραλία το 2017. Η ανάπτυξη του Pinpoint Delivery θα καταστήσει τη λειτουργία διαθέσιμη για πρώτη φορά στις αγορές των ΗΠΑ.

Οι μετοχές της Domino’s σημείωσαν πτώση άνω του 1% την Τρίτη. Έχουν σημειώσει άνοδο άνω του 8% τις τελευταίες πέντε ημέρες.

Ο αναλυτής της Stifel, Chris O’Cull, αναβάθμισε την εταιρεία παράδοσης πίτσας σε buy από hold την περασμένη εβδομάδα, λέγοντας ότι η εταιρεία «θα σταθεροποιήσει τις πωλήσεις παράδοσης και θα συνεχίσει να αυξάνει τις πωλήσεις μεταφοράς σε νέα επίπεδα ρεκόρ», ανέφερε το CNBC την περασμένη εβδομάδα.

Το ψηφιακό τμήμα αποτελεί περίπου το 80% των παραγγελιών της Domino’s. Η Domino’s αντιμετώπισε προκλήσεις στην πρόσληψη και διατήρηση επαρκούς αριθμού οδηγών παράδοσης πέρυσι, γεγονός που έπληξε τις πωλήσεις.

Πηγή: CNBC