Ένας influencer των social media βιντεοσκόπησε και μετέδωσε σε live – streaming, στην κινεζική εκδοχή του TikTok, τον εαυτό του να πίνει πολλά μπουκάλια αλκοολούχου ποτού Baijiu. Λίγες ώρες αργότερα βρέθηκε νεκρός στο διαμέρισμά του, όπως μεταδίδουν κρατικά κινεζικά μέσα.
Ο influncer, που χρησιμοποιούσε την ονομασία Sanqiange ουσιαστικά πραγματοποιούσε live έναν άτυπο διαγωνισμό με άλλον influencer για το ποιος μπορεί να πιει περισσότερα μπουκάλια Baijiu – ενός κινεζικού ποτού με αλκοόλ από 30% έως 60%, σύμφωνα με το Shangyou News.
Ένας από τους φίλους του είπε ότι ο Sanqiange, του οποίου το πραγματικό όνομα ήταν Γουάνγκ- έλαβε μέρος σε online challenge, γνωστό ως PK, στις 16 Μαΐου. «Δεν ξέρω πόσο είχε καταναλώσει πριν ανοίξω τον υπολογιστή μου. Αλλά στο τελευταίο μέρος του βίντεο, τον είδα να πίνει τρία μπουκάλια και να ανοίγει ένα τέταρτο» είπε ο φίλος του. Το challenge PK τελείωσε στις 01:00 πμ και στις 01:00 μμ, που τον βρήκε η οικογένειά του, είχε πεθάνει.
Στην Κίνα δεκάδες influencers πωλούν σε real time προϊόντα μεγάλων εταιρειών και βγάζουν με τον τρόπο αυτό πολλά χρήματα. Πολλοί εξ αυτών για να διατηρούν το ενδιαφέρον των ακολούθων τους λαμβάνουν μέρος σε διαγωνισμούς και προκλήσεις, που επίσης μεταδίδουν live. Ο θάνατος του Γουάνγκ αναμένεται να αναζωπυρώσει τη συζήτηση για την ανάγκη αυστηρότερης ρύθμισης των social media.