Skip to main content

Meta: Νέος γύρος απολύσεων

REUTERS/Yves Herman

Ο τελευταίος γύρος απολύσεων αφορά μέλη των διαφόρων εμπορικών ομάδων της Meta

Στον τρίτο γύρο απολύσεων προχωράει η Meta, στο πλαίσιο του σχεδίου εξοικονόμησης δαπανών της εταιρείας ύψους πολλών δισεκατομμυρίων, σύμφωνα με το CNBC.

Ο τελευταίος γύρος περικοπών στοχεύει τα μέλη των εμπορικών ομάδων της Meta και ακολουθεί έναν προηγούμενο γύρο απολύσεων τον Απρίλιο που αφορούσε υπαλλήλους σε τεχνικούς ρόλους. Περίπου 10.000 εργαζόμενοι θα χάσουν τη δουλειά τους μεταξύ των περικοπών του Απριλίου και του Μαΐου, σε συνέχεια του πρώτου γύρου απολύσεων της εταιρείας τον Νοέμβριο που επηρέασε 11.000 εργαζόμενους.

Οι εργαζόμενοι της Meta με ρόλους στην εξυπηρέτηση χρηστών, το μάρκετινγκ, τη πρόσληψη και τη σχεδίαση χρησιμοποίησαν το LinkedIn για να ανακοινώσουν ότι απολύθηκαν την Τετάρτη, επιβεβαιώνοντας προηγούμενη αναφορά του Reuters. Η Meta αρνήθηκε να σχολιάσει, αλλά παρέπεμψε το CNBC σε προηγούμενη ανάρτηση του Ζούκερμπεργκ που έλεγε ότι οι περικοπές στις επιχειρηματικές ομάδες της εταιρείας θα ξεκινούσαν στα τέλη Μαΐου.

Οι περικοπές αποτελούν μέρος του λεγόμενου «έτους αποτελεσματικότητας» της Meta, το οποίο ο διευθύνων σύμβουλος Μαρκ Ζούκερμπεργκ χαρακτήρισε απαραίτητο για την εταιρεία να συρρικνωθεί και να γίνει πιο ευέλικτη εν μέσω μιας δύσκολης οικονομίας και μιας αποδυναμωμένης αγοράς ψηφιακής διαφήμισης.

«Καθώς έχω μιλήσει για την αποδοτικότητα φέτος, έχω πει ότι μέρος της δουλειάς μας θα περιλαμβάνει την κατάργηση θέσεων εργασίας – και αυτό θα γίνει στην υπηρεσία τόσο της οικοδόμησης μιας πιο λιτής, πιο τεχνικής εταιρείας όσο και της βελτίωσης των επιχειρηματικών μας επιδόσεων για να καταστεί δυνατή η υλοποίηση του μακροπρόθεσμου οράματός μας», δήλωσε ο Zuckerberg τον Μάρτιο σε μια ανάρτηση. «Καταλαβαίνω ότι αυτή η ενημέρωση μπορεί να εξακολουθεί να μοιάζει αναπάντεχη, γι’ αυτό θα ήθελα να εκθέσω κάποιο ευρύτερο πλαίσιο σχετικά με το όραμά μας, την κουλτούρα μας και τη φιλοσοφία λειτουργίας μας».

Τον Απρίλιο, η Meta ανακοίνωσε ότι τα έσοδα του πρώτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 3% από 27,91 δισεκατομμύρια δολάρια ένα χρόνο νωρίτερα, μετά από τρεις συνεχόμενες περιόδους κατά τις οποίες τα έσοδα μειώθηκαν.

Παρά τις περικοπές κόστους, η Meta εξακολουθεί να επενδύει σε μεγάλο βαθμό στο εκκολαπτόμενο metaverse και η μονάδα Reality Labs που αναπτύσσει τεχνολογίες εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας κατέγραψε λειτουργικές ζημίες ύψους 3,99 δισ. δολαρίων, ενώ απέφερε 339 εκατ. δολάρια το πρώτο τρίμηνο.