Η Ουάσινγκτον έχει στραμμένο το βλέμμα της στη νέα εποχή του Twitter, με επικεφαλής τον Έλον Μασκ, παρακολουθώντας την πλατφόρμα «για το ενδεχόμενο παραπληροφόρησης».
«Αυτό είναι κάτι το οποίο σίγουρα το παρακολουθούμε», δήλωσε η εκπρόσωπος του Λευκού Οίκου Καρίν Ζαν Πιερ, όταν ερωτηθείσα σχετικά.
Η Ζαν-Πιερ δήλωσε ότι οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης έχουν την ευθύνη «να διασφαλίσουν όταν πρόκειται για παραπληροφόρηση, όταν πρόκειται για το μίσος που βλέπουμε, ότι… αναλαμβάνουν δράση και ότι θα συνεχίσουν να αναλαμβάνουν δράση».
Ο Μασκ πάντως, ο οποίος έχει αποκαταστήσει έναν αριθμό λογαριασμών στο Twitter που είχαν προηγουμένως απενεργοποιηθεί, ανέφερε ότι το περασμένο Σαββατοκύριακο ο αριθμός της εγγραφής νέων χρηστών «ήταν υψηλότερος όλων των εποχών». Ωστόσο, υπήρξε μία μαζική έξοδος διαφημιστών σχετικά με ανησυχίες για την επιβεβαίωση στοιχείων και για τη ρητορική μίσους που ο Μασκ καταλογίζει σε ομάδες ακτιβιστών που ασκούν πιέσεις στις εταιρίες που διαφημίζονται στο Twitter.
«Όλοι το παρακολουθούμε στενά αυτό», δήλωσε η Ζαν Πιερ σε δημοσιογράφους στον Λευκό Οίκο. «Οι εταιρίες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν μία ευθύνη να προλαμβάνουν τις πλατφόρμες τους από ενδεχόμενη χρήση τους από χρήστες που επιδιώκουν να προκαλέσουν βία, ειδικότερα τη βία που έχει ως στόχο συγκεκριμένες κοινότητες».
Ο Έλον Μασκ είπε ότι η Apple έχει περικόψει τις διαφημίσεις της στο Twitter, υποδηλώνοντας ότι ο κατασκευαστής iPhone ακολουθεί τον δρόμο άλλων μεγάλων εταιρειών που επανεξετάζουν την σχέση τους με το κοινωνικό δίκτυο.
«Η Apple έχει σταματήσει ως επί το πλείστον να διαφημίζεται στο Twitter», έγραψε ο Μασκ στο Twitter τη Δευτέρα. «Μισούν την ελευθερία του λόγου στην Αμερική;»
Ορισμένες μεγάλες εταιρείες έχουν σταματήσει τις διαφημίσεις τους στο Twitter από τότε που ο δισεκατομμυριούχος εξαγόρασε την εταιρεία για 44 δισεκατομμύρια δολάρια τον περασμένο μήνα.
Πηγές: Reuters, ΑΠΕ-ΜΠΕ