Skip to main content

Καναδάς: Τηλεπικοινωνιακό «μπλακάουτ» – Κατέρρευσαν υπηρεσίες κινητής και ίντερνετ

Ο μεγαλύτερος πάροχος κινητής τηλεφωνίας και διαδικτύου του Καναδά υπέστη ολικό blackout, με τα ΑΤΜ των τραπεζών και τις τηλεφωνικές γραμμές έκτακτης ανάγκης να επηρεάζονται.

Οι κυβερνητικές λειτουργίες έχουν επίσης πληγεί από το ζήτημα των επικοινωνιών Rogers. Η εταιρεία λέει ότι εργάζεται γρήγορα για την επίλυση του προβλήματος σε εθνικό επίπεδο.

«Γνωρίζουμε πόσο σημαντικό είναι για τους πελάτες μας να παραμένουν συνδεδεμένοι», ανέφερε η εταιρεία σε δήλωση.

Δεν είναι γνωστό τι προκάλεσε τη διακοπή, η οποία είναι η δεύτερη σε διάστημα 15 μηνών.

Ξεκίνησε περίπου στις 04:30 ET (τοπική ώρα). Η κίνηση στο Διαδίκτυο είχε πέσει περίπου στο 75% του κανονικού της επιπέδου μέχρι το πρωί της Παρασκευής, σύμφωνα με το NetBlocks, έναν οργανισμό παρακολούθησης του Διαδικτύου.

Η Rogers είναι ο πάροχος κινητής τηλεφωνίας σχεδόν 11 εκατομμυρίων Καναδών, με μερίδιο σε οτιδήποτε, από το χόκεϊ μέχρι την καλωδιακή τηλεόραση.

Το αστυνομικό τμήμα του Τορόντο έγραψε στο Twitter ότι ορισμένοι χρήστες κινητών τηλεφώνων αντιμετώπιζαν πρόβλημα να καλέσουν τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης, παρά το γεγονός ότι παρέμενε «πλήρως λειτουργικό».

«Εάν η κλήση συνδεθεί, παρακαλώ μείνετε στην κλήση όσο το δυνατόν περισσότερο», έγραψε η δύναμη, προσθέτοντας ότι όσοι δεν μπορούν να συνδεθούν θα πρέπει να καλέσουν ξανά.

Η αστυνομία στην Οτάβα έγραψε στο Twitter: «Εάν η κλήση σας αποτύχει, δοκιμάστε ξανά ή καλέστε από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο με άλλο πάροχο».

Οι διακοπές έπληξαν επίσης τα γραφεία διαβατηρίων, τα δικαστήρια και τα συστήματα πληρωμών διέλευσης.

Οι εφημερεύοντες ιατρικοί υπάλληλοι του Δικτύου Υγείας του Scarborough, το οποίο λειτουργεί νοσοκομεία στο Τορόντο, κλήθηκαν να εργαστούν μέχρι να επιλυθεί το ζήτημα. Στην επαρχία του Κεμπέκ, ένα δικαστήριο του Μόντρεαλ καθυστέρησε τη δίκη του μεγιστάνα της μόδας Πίτερ Νάιγκαρντ, αφού οι σωφρονιστικοί υπάλληλοι δεν μπόρεσαν να τον συνδέσουν με σύστημα τηλεδιάσκεψης. Στις αστικές περιοχές, οι άνθρωποι συρρέουν σε καφετέριες και μέρη με λειτουργικό Wi-Fi.

«Υπάρχουν δεκάδες άνθρωποι εδώ με τους φορητούς υπολογιστές τους να δουλεύουν μανιωδώς, όπως θα έκαναν στο σπίτι, επειδή δεν έχουν καμία υπηρεσία στο σπίτι», δήλωσε στο Reuters ένας πελάτης των Starbucks στο Τορόντο.

Το απόγευμα της Παρασκευής, ο αντιπρόεδρος της Rogers είπε στο CBC ότι η εταιρεία εξακολουθεί να εργάζεται για να εντοπίσει τη «ριζική αιτία» του ζητήματος.

Αυτή είναι η δεύτερη μεγάλη διακοπή λειτουργίας που επηρεάζει την Rogers σε λίγο περισσότερο από ένα χρόνο. Τον περασμένο Απρίλιο, οι πελάτες ανέφεραν περιοδικές διακοπές κατά την προσπάθειά τους να αποκτήσουν πρόσβαση σε δεδομένα ή να πραγματοποιήσουν φωνητικές κλήσεις.

naftemporiki.gr με πληροφορίες από BBC