Ο νέος επικεφαλής του CNN, Κρις Λιχτ, έχει ένα μήνυμα για τους υπαλλήλους του: Δεν χρειάζεται να παρουσιάζονται τα πάντα ως «Έκτακτη Επικαιρότητα» (Breaking News).
Τις τελευταίες εβδομάδες ο Λιχτ, που ανέλαβε επισήμως καθήκοντα στις 2 Μαΐου, έχει πραγματοποιήσει σειρά συναντήσεων με τους εργαζομένους και έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στο πότε και πώς χρησιμοποιεί το banner «Breaking News», όπως μεταδίδει το CNBC επικαλούμενο καλά πληροφορημένες πηγές.
Ο επικεφαλής του ιστορικού ειδησεογραφικού δικτύου κατέληξε πως πρέπει να υπάρχουν συγκεκριμένες παράμετροι για τη χρήση της “κόκκινης ετικέτας”, η οποία ουσιαστικά ενημερώνει για κάτι έκτακτο, επείγον και σημαντικό. «Θα πρέπει να προσπαθήσουμε να κάνουμε το Breaking News να έχει κάποιο νόημα. Να δείχνει ότι κάτι ΜΕΓΑΛΟ συμβαίνει» έγραψε σε εσωτερικό υπόμνημα, που περιήλθε στην κατοχή του CNBC. «Είμαστε αφηγητές της αλήθειας, εστιάζουμε στην πληροφόρηση και όχι στο να προκαλούμε ανησυχία στους τηλεθεατές μας» ξεκαθάρισε.
Η απόφαση του Λιχτ είναι ενδεικτική της νέας στρατηγικής που στηρίζει για το CNN και ο επικεφαλής της Warner Bros Discovery, Ντέιβιντ Ζάσλαβ, ο οποίος έχει επανειλημμένα πει πως θα πρέπει να δοθεί και πάλι έμφαση στην ποιοτική δημοσιογραφία και όχι στον εντυπωσιασμό.
naftemporiki.gr