Skip to main content

Διαφημίσεις υπέρ του Μπάιντεν χρηματοδοτεί ο Μ. Μπλούμπεργκ

Ο δισεκατομμυριούχος Μάικλ Μπλούμπεργκ σχεδιάζει να επενδύσει περίπου 15 εκατομμύρια δολάρια στην προεκλογική εκστρατεία του Τζο Μπάιντεν στο Τέξας και στο Οχάιο, κατά την τελευταία αυτή εβδομάδα της προεκλογικής εκστρατείας, σύμφωνα με τους New York Times.

Ο Μπλούμπεργκ, ο πρώην δήμαρχος της πόλης της Νέας Υόρκης, ο οποίος ηττήθηκε από τον Μπάιντεν στην κούρσα για το χρίσμα των Δημοκρατικών, δεσμεύτηκε να επενδύσει 100 εκατομμύρια δολάρια από την προσωπική του περιουσία για να υποστηρίξει την εκστρατεία του Μπάιντεν ενόψει των προεδρικών εκλογών της 3ης Νοεμβρίου.

Ο Μπλούμπεργκ έχει στόχο την Φλόριντα ως μια πολιτεία που μπορεί να προωθήσει την εκλογή του Μπάιντεν. Κατά τους Times, χθες συμφώνησε να προσθέσει το Τέξας και το Οχάιο στις πολιτείες στις οποίες θα προβάλλονται διαφημιστικά προεκλογικά σποτ αργά το βράδυ από την τηλεόραση, καθώς η ομάδα του τού παρουσίασε δημοσκοπικά στοιχεία που δείχνουν ότι αυτός ο τρόπος προώθησης του υποψηφίου είναι ανταγωνιστικός.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, ο Μπλούμπεργκ θα αυξήσει την διαφήμιση υπέρ του Μπάιντεν στην Φλόριντα.

«Θεωρούμε ότι θα κερδίσουμε τη Φλόριντα την τελευταία στιγμή και αναζητούμε επιπλέον ευκαιρίες για να επεκτείνουμε τον χάρτη»,  δήλωσε στην εφημερίδα ο σύμβουλος του Μπλούμπεργκ, ο Χάουαρντ Γούλφσον.

«Το Τέξας και το Οχάιο παρουσιάζουν τις καλύτερες ευκαιρίες για να πράξουμε αυτό, κατά την άποψή μας», τόνισε ο ίδιος.

Ο Τραμπ κέρδισε το Τέξας και το Οχάιο στις εκλογές του 2016 και η επικράτηση και στις δύο αυτές πολιτείες είναι κρίσιμη για τις προοπτικές επανεκλογής του, καθώς αποτελούν τη δεύτερη και έβδομη πολυπληθέστερη πολιτεία αντίστοιχα.

Στις αρχές της προεκλογικής εκστρατείας ο Τραμπ είχε προβάδισμα και στις δύο. Καμία πολιτεία δεν έχει βομβαρδιστεί με το είδος εκείνο της τηλεοπτικής διαφήμισης, που κυριαρχεί σε άλλες αμφίρροπες πολιτείες, πιθανόν καθιστώντας ίσως αποτελεσματική μια ετεροχρονισμένη τέτοια εκστρατεία, προσθέτει το δημοσίευμα.

Πηγές: ΑΜΠΕ, Reuters, New York Times