Σταθερά προσηλωμένη στις αρχές της αειφόρου ανάπτυξης, η Bayer Eλλάς, αποτελεί σύμβολο εμπιστοσύνης, αξιοπιστίας και υψηλής ποιότητας. Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες της σχεδιάζονται βάσει των βέλτιστων επιχειρηματικών πρακτικών για έρευνα και ανάπτυξη καινοτόμων ιδεών και λύσεων που βοηθούν την ευημερία της ανθρωπότητας και του πλανήτη. Διαθέτει μια καλά σχεδιασμένη στρατηγική και συγκεκριμένες προτάσεις για τη βιωσιμότητα των συστημάτων υγείας, τη βελτίωση της κλινικής έρευνας, την περαιτέρω υποστήριξη του οικοσυστήματος καινοτομίας και νεοφυών επιχειρήσεων, αλλά και για την εκπαίδευση των παραγωγών σχετικά με βιώσιμες γεωργικές πρακτικές. Τα καινοτόμα προϊόντα της εταιρείας, ανοίγουν νέες θεραπευτικές κατηγορίες και τρόπους αντιμετώπισης, όπως εξάλλου και τα ψηφιακά εργαλεία και οι πλατφόρμες του Τομέα Επιστήμης Γεωργίας που συμβάλλουν στη βιώσιμη γεωργία.
Σε αυτή την κατεύθυνση, η εταιρεία έχει αναπτύξει σημαντικές πρωτοβουλίες.
Το ανανεωμένο πρόγραμμα Level-up |G4A. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα υποστήριξης και συμβουλευτικής νεοφυών επιχειρήσεων και ερευνητικών ομάδων, διαφορετικής ωριμότητας, με κύριο στόχο την ανάπτυξη καινοτόμων ιδεών σε βιώσιμες επιχειρήσεις οι οποίες μπορεί να αναπτυχθούν είτε οργανικά είτε μέσω της εξασφάλισης χρηματοδότησης. Σε αυτό το πλαίσιο, παρέχεται στους συμμετέχοντες συμβουλευτική από στελέχη της εταιρείας και επιπλέον διενεργούνται σεμινάρια και ανοικτές συζητήσεις πάνω σε κομβικά ζητήματα που απασχολούν τις νεοφυείς επιχειρήσεις. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει δύο βασικούς άξονες. Το Level-up |G4A Incubator, το οποίο αφορά σε πανεπιστημιακές ομάδες και ομάδες ερευνητών από τους κλάδους της Υγείας και της Αγροδιατροφής, που θέλουν να εξελίξουν μία καινοτόμο ιδέα ή έργο σε επιχειρηματική πρόταση και το Level-up|G4A Accelerator, που αφορά σε νεοφυείς επιχειρήσεις της βιομηχανίας της Υγείας και της Γεωργίας, οι οποίες βρίσκονται σε pre-seed/ Seed επίπεδο.
Την καινοτόμο πρωτοβουλία HealthCare Accelerator, που διανύει τη δεύτερη χρονιά λειτουργίας και ενισχύει το Εθνικό Σύστημα Υγείας στην Ελλάδα. Η Bayer Ελλάς, προωθώντας την κλινική έρευνα μέσω της ανάπτυξης γνώσης από τα αρχικά ακόμη στάδια της ιατρικής εκπαίδευσης, βελτιώνοντας την κλινική πρακτική ώστε να απορροφήσει εύκολα τα οφέλη της κλινικής έρευνας και παράλληλα ενημερώνοντας την κοινότητα των ασθενών, σχεδίασε ένα πρόγραμμα ορόσημο που στόχο έχει να πλαισιώσει ένα συνεκτικό σύνολο προγραμμάτων και δράσεων σε ορίζοντα τριών ετών. Το Healthcare Accelerator αναπτύχθηκε με όραμα τη δημιουργία ενός «οικοσυστήματος» στο οποίο οι τρεις πυλώνες της Υγείας – ιατρική εκπαίδευση, κλινική πρακτική και κλινική έρευνα – ενδυναμώνονται, αλληλοεπιδρούν και μεγιστοποιούν τα οφέλη για τους ασθενείς του σήμερα και του αύριο σε ένα καινοτόμο και αποδοτικό σύστημα υγείας στην Ελλάδα.
Ξεκινώντας με γνώμονα την υποστήριξη των μελλοντικών επαγγελματιών υγείας και την εξοικείωσή τους με την καινοτομία και την κλινική έρευνα, το Healthcare Accelerator επικεντρώνεται στην ενημέρωση και κινητοποίηση των φοιτητών ιατρικής και νοσηλευτικής καθώς και των υπολοίπων επιστημών υγείας γύρω από την αξία της κλινικής έρευνας και τους πιθανούς ορίζοντες καριέρας σε αυτή καθώς και στην αντίστοιχη παροχή εφοδίων προκειμένου να πετύχουν σε αυτόν τον τομέα.
Η κλινική πρακτική, εμπεριέχει τον ρόλο και τις πρακτικές του ιατρού, τον ρόλο του ασθενούς αλλά και την επικοινωνία μεταξύ τους. Η διαθεσιμότητα λύσεων στους γιατρούς που επιτρέπουν τη βέλτιστη παροχή φροντίδας και επικοινωνίας με ορθά ενημερωμένους ασθενείς οδηγεί στη βελτίωση των κλινικών αποτελεσμάτων. Το Healthcare Accelerator αποσκοπεί στην αναβάθμιση της κλινικής πρακτικής μέσα από την ενδυνάμωση των επαγγελματιών υγείας με καινοτόμες τεχνολογίες που επιτρέπουν την εξέλιξη της παρεχόμενης φροντίδας αλλά και την αποδοτική ενημέρωση των ασθενών. Η εταιρεία έχει χρηματοδοτήσει την ανάπτυξη δύο καινοτόμων μεθόδων τηλεϊατρικής για δυο θεραπευτικές κατηγορίες: Tο DDiVAT για την οφθαλμολογία & το VTECareNet για τη φλεβική θρομβοεμβολική νόσο. Επίσης, η εταιρεία δημιούργησε έναν πρωτοποριακό Ενημερωτικό Οδηγό με στόχο την καλύτερη ενημέρωση των ασθενών σχετικά με την ασφαλή χρήση των φαρμάκων, το portal «Patient Navigator», που βοηθάει στην πλήρη κατανόηση των θεμάτων που μπορεί να προβληματίζουν και να απασχολούν έναν ασθενή ή τα κοντινά του πρόσωπα, καθώς οι πληροφορίες που δίνονται δεν περιέχουν δύσκολες και εξειδικευμένες ορολογίες.
Η κλινική έρευνα τέλος αποτελεί το θεμέλιο για την καλυτέρευση της υγείας και την επιμήκυνση της ζωής των ασθενών. Τα οφέλη της ανάπτυξης της κλινικής έρευνας επεκτείνονται πέρα από τα όρια της ιατρικής φροντίδας καθώς αποτελεί αναπτυξιακό παράγοντα για την ελληνική οικονομία. Πιστεύοντας ακράδαντα ότι πίσω από την επιτυχημένη κλινική έρευνα κρύβονται πρωτίστως οι άνθρωποι, το Healthcare Accelerator έχει στόχο τη συνεχή εκπαίδευση των επαγγελματιών υγείας και υγειονομικού προσωπικού που ασχολούνται με την κλινική έρευνα αλλά και την ενημέρωση των ασθενών σχετικά με τη σημασία και την εφαρμογή των κλινικών μελετών. Για την Bayer Ελλάς, η ύψιστη σημασία της κλινικής έρευνας αποτυπώνεται στην επένδυση ύψους 12 εκατ. ευρώ για την ένταξη ερευνητικών κέντρων της χώρας μας στο Διεθνές ερευνητικό πρόγραμμα της Bayer AG κατά την τριετία 2022-2025. Επιπλέον, η εταιρεία υποστηρίζει το πρόγραμμα «Ακαδημία Κλινικών Μελετών» που διοργανώνει και πραγματοποιεί η Ιατρική Εταιρεία Αθηνών ενώ σε συνεργασία με την Ένωση Ασθενών Ελλάδος συνδράμει στην ενημέρωση για τις κλινικές μελέτες μέσα από την υποστήριξη εκπαιδευτικών σεμιναρίων στο πλαίσιο του Patients Summit αλλά και πρόσβαση σε online εκπαίδευση της EUPATI για περαιτέρω κατάρτιση.
Η συμβολή της εταιρείας στην Υγεία των κατοίκων της χώρας μας, αλλά και η στήριξη της οικονομίας, συμπληρώνονται με τις επενδύσεις στην ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων στην σειρά Bepanthol, την επιτυχημένη σειρά δερμοκαλλυντικών, τα οποία παράγονται τοπικά σε συνεργασία με την εταιρεία FAMAR. Η Bayer αύξησε αυτήν την παραγωγή, προκειμένου να καλύψει τη διεθνή ζήτηση για επιλεγμένα προϊόντα της σειράς αλλά δημιούργησε και νέα καινοτόμα σειρά περιποίησης προσώπου και σώματος για ξηρά και πολύ ξηρά δέρματα, όπου τα προϊόντα της παράγονται εξ’ ολοκλήρου στην Ελλάδα, καλύπτοντας τις παγκόσμιες ανάγκες.
Όσο αφορά στον κλάδο της γεωργίας, η εταιρεία έχει θέσει φιλόδοξους στόχους για την ανάπτυξη της γεωργίας του μέλλοντος, προστατεύοντας τους περιορισμένους διαθέσιμους φυσικούς πόρους. Σημαντικό κομμάτι της στρατηγικής αυτής αποτελεί η εκπαίδευση των παραγωγών σχετικά με βιώσιμες γεωργικές πρακτικές, στην οποία έχει επικεντρωθεί η εταιρεία, ώστε να υιοθετήσουν βιώσιμες γεωργικές πρακτικές και να καταφέρουν να αντιμετωπίσουν τον αυξανόμενο ανταγωνισμό στην Ευρώπη, δημιουργώντας συνεργασίες κατά μήκος της αλυσίδας των τροφίμων και στοχεύοντας σε πολλαπλά οφέλη για την ελληνική κοινωνία.