Η εφαρμογή του «πράσινου» δακτυλίου που ξεκίνησε χθες «φαίνεται να δημιουργεί μια εικόνα πολύ καλύτερη στο κέντρο της Αθήνας», σε σχέση με αυτή που υπήρχε τις προηγούμενες ημέρες, δήλωσε στην ενημέρωση των πολιτικών συντακτών ο κυβερνητικός εκπρόσωπος. Ο Γιάννης Οικονόμου επισήμανε πως «προφανώς το πρόβλημα περιορίζεται, αλλά δεν εξαλείφεται τελείως» και στους δρόμους γύρω από το δακτύλιο τις πρώτες ημέρες είναι απολύτως φυσιολογικό να παρατηρείται αυξημένη κίνηση.
Ταυτόχρονα, σημείωσε, όπως ήταν αναμενόμενο, αυξημένη είναι η πίεση και στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Για τον λόγο αυτόν, υπογράμμισε, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προχώρησε σε συγκεκριμένες δράσεις, όπως:
– Η πύκνωση των δρομολογίων, καθώς και του αριθμού των διαθέσιμων οχημάτων κατά την πρωινή ώρα αιχμής σε 1.320.
– Η ενίσχυση κατά 50% στις λεωφορειακές γραμμές κορμού που διέρχονται από το Κέντρο.
– Η αύξηση του αριθμού των δρομολογίων, κάτι που έγινε εφικτό λόγω αυξημένου αριθμού λεωφορείων.
– Η ενίσχυση των λεωφορειακών γραμμών στις οποίες – κατά τις προηγούμενες ημέρες- είχαν σημειωθεί θέματα συνωστισμού.
– Η μείωση των χρονοαποστάσεων στις γραμμές κορμού σε 5 λεπτά.
– Η χρονοαπόσταση στη Γραμμή 1 (ηλεκτρικός) έχει πέσει στα 7 λεπτά (από 9 λεπτά που ήταν τον Ιούλιο 2019). Στη Γραμμή 2 (μετρό) – παρά τα προβλήματα που έχουν προκύψει από βανδαλισμούς συρμών- έχει πέσει στα 4,5 λεπτά (από 7λεπτά το 2019), και στη Γραμμή 3 (μετρό) η χρονοαπόσταση είναι στα 5 λεπτά (από 7 το 2019).
«Η προσπάθεια για ακόμη μικρότερους χρόνους και καλύτερη οργάνωση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς προφανώς και συνεχίζεται» είπε ο κ. Οικονόμου.