Η αρχή ανταγωνισμού της Βρετανίας ανακοίνωσε την Τρίτη ότι ξεκινά επίσημη αντιμονοπωλιακή έρευνα σχετικά με τις υπηρεσίες αναζήτησης και διαφήμισης της Google.
Η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών δήλωσε ότι εξετάζει αν η Google έχει «στρατηγικό καθεστώς αγοράς» (SMS) σύμφωνα με τον νέο νόμο του Ηνωμένου Βασιλείου για τις ψηφιακές αγορές, τον ανταγωνισμό και τους καταναλωτές (DMCC).
Ο DMCC είναι ένας νόμος που αποσκοπεί στην πρόληψη της αντιανταγωνιστικής συμπεριφοράς στις ψηφιακές αγορές.
Ο χαρακτηρισμός μιας εταιρείας ως έχουσας «SMS» θα έδινε στη ρυθμιστική αρχή την εξουσία να επιβάλει αλλαγές για την αποτροπή μιας τέτοιας αντιανταγωνιστικής συμπεριφοράς.