Η Delta AirLines κατέθεσε μήνυση κατά της CrowdStrike, κατηγορώντας τον προμηθευτή λογισμικού ασφαλείας για παραβίαση της σύμβασης και αμέλεια μετά από το φοβερό blackout τον Ιούλιο που κατέστρεψε εκατομμύρια υπολογιστές και προκάλεσε 7.000 ακυρώσεις πτήσεων.
Άλλες αεροπορικές εταιρείες ανέκαμψαν πιο γρήγορα από την Delta, η οποία είπε ότι το κρασάρισμα μείωσε τα έσοδα κατά 380 εκατ. δολάρια και έφερε 170 εκατομμύρια δολάρια σε κόστος. Η ελαττωματική ενημέρωση λογισμικού επηρέασε τους υπολογιστές που εκτελούσαν το λειτουργικό σύστημα Windows της Microsoft.
Η Delta ζήτησε αποζημίωση για να καλύψει τις ζημίες της, μαζί με δικαστικά έξοδα και τιμωρητικές αποζημιώσεις, κάνοντας λόγο για «παγκόσμια καταστροφή».
«Αν η CrowdStrike είχε δοκιμάσει το Faulty Update έστω και σε έναν υπολογιστή ο υπολογιστής θα είχε κολλήσει.».
Η Delta είχε απενεργοποιήσει τις αυτόματες ενημερώσεις από το CrowdStrike, αλλά αυτή έφτασε στους υπολογιστές της ούτως ή άλλως, ανέφερε η αεροπορική εταιρεία στη μήνυση. Η Delta ισχυρίστηκε ότι το λογισμικό Falcon της CrowdStrike δημιούργησε και εκμεταλλεύτηκε μια μη εξουσιοδοτημένη δίοδο στα Windows που η αεροπορική εταιρεία είπε ότι δεν θα επέτρεπε ποτέ.