Η PepsiCo περιόρισε τις προβλέψεις της για τα έσοδά της για το 2024, καθώς το στενό πορτοφόλι των καταναλωτών και οι εξελίξεις στη Μέση Ανατολή έπληξαν τον όγκο των τροφίμων και των ποτών της.
Τα οργανικά έσοδα για το σύνολο του έτους αναμένεται τώρα να αυξηθούν κατά χαμηλότερο μονοψήφιο ποσοστό, από τον προηγούμενο στόχο της PepsiCo για 4%, ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της την Τρίτη. Οι όγκοι για τα περισσότερα τμήματα υποχώρησαν το γ’ τρίμηνο, γεγονός που οδήγησε σε αύξηση των οργανικών εσόδων κατά 1,3%, κάτω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών.
Η PepsiCo, η οποία παρασκευάζει τα πατατάκια Lay’s και τα τσάγια Lipton, αγωνίζεται καθώς οι υψηλότερες τιμές σε όλη την οικονομία έχουν προκαλέσει τους καταναλωτές να περιορίσουν τις δαπάνες τους ή να στραφούν σε φθηνότερες επιλογές με το εμπορικό σήμα των καταστημάτων. Η εταιρεία αναμένει ότι ο πληθωρισμός θα μετριαστεί, αλλά οι καταναλωτές «θα παραμείνουν συνειδητοποιημένοι ως προς την αξία», δήλωσε την Τρίτη.
Η PepsiCo «θα επικεντρωθεί στην αυστηρή διαχείριση του κόστους για να ευθυγραμμιστεί καλύτερα με το υποτονικό περιβάλλον ανάπτυξης στο οποίο δραστηριοποιούμαστε σήμερα», σύμφωνα με τον διευθύνονται Ramón Laguarta.
naftemporiki.gr